۰

انتخاب صحیح دانش آموزان متوسطه دوم عامل رسیدن به هدف های بزرگ

رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: واژه ی انتخاب واژه ای است که اهمیت آن در بین دانش آموزان متوسطه دوم به شدت احساس شده و آینده ی دانش آموزان، با انتخاب های صحیح در این برهه ی زمانی مهم رقم می خورد.
انتخاب صحیح دانش آموزان متوسطه دوم عامل رسیدن به هدف های بزرگ
به گزارش چهاربهاران حسن نوروزی در اولین همایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی متوسطه ی دوم که در سالن منطقه آزاد چابهار برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه ی پرورشی و فعالیت های آموزشی و تربیتی، ویترینی از تشکل های مختلف وجود دارد که هدف همه ی تشکل ها به تعلیم و تربیت ختم می شود.
وی با اشاره به انتخاب رشته صحیح در این مقطع تحصیلی افزود: انتخاب های صحیحی که با رسیدن به هدف های بزرگ، به انسان ارزش می بخشد بایستی به تفکر و علاقه و طبق تجربیات درسی و آموزشی گنجانده شود.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار ادامه داد: برای رسیدن به هدف باید راه را شناخت و در مسیر درست و صحیح حرکت کرد چراکه راه درست به هدفی درست می رسد و معلمان نقش مهمی در این مقوله دارند.
وی با اشاره به شعار سال گذشته آموزش و پرورش چابهار با عنوان کوشش هوشمندانه خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید از لحظه لحظه ی زندگی و تمام انرژی خود بهره بگیرند و با به کارگیری راه و روش درست مطالعه و برنامه ریزی صحیح در راه موفقیت گام بردارند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 452687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *