۰
رئیس دانشگاه آزاد بین المللی منطقه آزاد چابهار:

بخش بزرگ دستاورد های دانشگاه های آزاد اسلامی مربوط به بسیج دانشجویی ست

رئیس دانشگاه آزاد بین المللی منطقه آزاد چابهار: اگر بسیج دانشجویی تقویت شود سرعت تحقق اهداف دانشگاه بیشتر می‌شود همانطور که بخش عمده توفیق دانشگاه آزاد مربوط به بسیج دانشجویی می باشد.
بخش بزرگ دستاورد های دانشگاه های آزاد اسلامی مربوط به بسیج دانشجویی ست
به گزارش چهاربهاران بهزاد دهواری در تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان چابهار اظهار کرد: دانشگاه آزاد بین المللی منطقه آزاد چابهار در سال ۸۲ آغاز بکار کرده است و امروز با تلاش های صورت گرفته در ۳۹ مقطع و رشته تحصیلی پذیرای 3 هزار و 500 دانشجو می باشد.
 وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد تلاش برای توسعه کیفی را آغاز کرده است افزود: امروز زیربنای تمام پیشرفت ها ایران، امنیت کشور است و امنیت از بسیج و فرهنگ بسیجی سرچشمه می گیرد و این فرنگ باید در همه بخش های جامعه تقویت شود.
 دهواری شناخت دشمن و رفتار لازم برای مقابله با آن را ضروری دانست و ادامه داد: داعش که به عنوان خطری بزرگ شناخته می‌شد با فرهنگ دشمن شناسی توسط سپاه و فرهنگ بسیجی نابود شد و امروز هم در میدان های اقتصادی کشور همین فرهنگ ورود پیدا کرده است.
 وی با تشریح رسالت های دانشگاه اذعان کرد: دانشگاه باید تربیت کننده دانشجو باشد؛ دانشجوی بسیجی وخروجی دانشگاه باید تلفیق علم و ایمان باشد زیرا با علم و اخلاق است که دانشگاه بهینه و انسان پرور خواهد شد.
 رئیس دانشگاه آزاد بین المللی منطقه آزاد چابهار با تأکید بر اینکه انتظار از بسیج دانشجویی توجه به دو بخش علم و اخلاق است خاطرنشان کرد: اگر بسیج دانشجویی تقویت شده باشد سرعت تحقق اهداف دانشگاه بیشتر می‌شود؛ بخش عمده توفیق دانشگاه آزاد مربوط به بسیج دانشجویی است و باید تعالی، رشد و توجه به این بخش بیش از بیش گسترده تر شود.
​انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 451096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *