۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

امنیت پایدار با مشارکت سیاسی مردم در انتخابات تحقق می یابد/ امضا کنندگان سند 2030 خائنان فرهنگی ملت هستند/ ظهور مهدی موعود توام با عدالت گستری است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات ضامن توسعه ، امنیت و حفظ منافع مالی است.
122
122
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدموسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بعضی از مستضعفان سیاسی کشور ما از تهدید دشمن میترسند و امروز چرا به نام روز مستضعفین نامگذاری شده است لذا مؤمنین در ظهور حضرت مهدی(ع) مستکبران را به زیر می کشند نه به شکل داعشی که ظالمانه گردن میزنند بلکه با فرهنگ عدالت گستری می آید.
وی افزود: الان یک مدیر با بهترین حقوق و یک کارگر با سختی بدون امکانات و با حقوق کم عدالت نیست ما با عدالت خیلی فاصله داریم و حکومت امام زمان (عج) عدالت را در تمام عالم گسترش خواهد داد.
 خطیب نمازجمعه بیان کرد: بگویند دختر بیکار مظلوم وزیر 200میلیون لباس ایتالیایی وارد کرده این عدالت نیست لذا امام میفرمودند حاکمیت عدالت باید در کشور گسترده باشد.
وی ادامه داد: رقص و کنسرت شادی نمی آورد بلکه عدالت است که شادی می آورد و معنای انتظار این است که مردم باید مطالبه گر از مسؤلان باشد و این همان امربه معروف است.
حجت السلام موسوی خاطرنشان کرد: این دولت اینقدر منت نگذارد هر روز 60 میلیون 600 تومان از نفت از مردم میگیرد و می گوید شبی که میخواهیم یارانه بدهیم خواب از چشممان پریده است آیا مگر از جیبتان می دهید یا خود را وارث مملکت می دانید.
امام جمعه مسجد امام حسین شهرستان چابهار با اشاره به امضا سند ذلت گفت: سند 2030 که سند ذلت و سند جدایی دین از کشور است متاسفانه می بینیم بعضی ها زیرکی آن را امضإ کرده اند و این همانند کاپیتولاسیون و نوکری آمریکاست.
حجت الاسلام موسوی افزود: این سند می گوید تا 10 سالگی به فرزندان خود نماز و قرآن یاد ندهید و هم جنس بازی و اعمال جنسی را به آنها یاد دهید و بی حیایی رو به فرزندان خود یاد دهید.
امام جمعه چابهار تصریح کرد: اینجا کشور اسلامیست و سبک زندگی غربی جایز نیست و در این دولت این سند را بدون آگهی رسانه ها و مردم امضإ کردند و تعدادی از بندهای آنرا اجرا کردند.
وی خطاب به مسؤلین گفت: امروز اقتدار با مشارکت مردم بوجود می آید و همانطور که دشمن به آن حمله می کند و این سند 2030 عامل شبیخون فرهنگی به کشور است.
وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج عامل اقتدار دیگر است و نیروهای مسلح که دشمن یکسره به آن حمله می کند قصد استثمار کسی را داریم ونه قصد ظلم به کسی.
امام جمعه شهرستان چابهار ادامه داد: کسی که ناراحت است چرا روی موشک ها می نویسید اسرائیل باید نابود شود آیا ظلم اسرائیل را نمی بینی و با ظالمان یکسو شده ای؟
حجت السلام موسوی در خصوص اقتدار کشور تصریح کرد: شهرهای زیرزمینی موشکی ما اقتدار ماست و این اقتدار هر روز پیشرفته تر و قوی تر می شود.
وی اظهار کرد: ما هرجا ضعف نشان دادیم از همانجا ضربه خوردیم و باید فتنه ها ریشه کن شود، امروز هم مسئله اقتصاد مقاومتی باید رشد کند ونامزدها بدانند با توهین نمی شود کار کند.
خطیب نمازجمعه چابهار بیان کرد: حضور مردم در انتخابات امنیت است، دشمن سه هدف دارد؛ فتنه و آشوب در کشور، ضربه زدن به اقتصاد کشور تا مردم بگویند نظام نمیتواند کشور را اداره کند، براندازی نظام هدف طولانی دشمنان است و شعار میدانند تظاهرات بهانه ست اصل نظام نشانه ست و دیدند که نمی توانند کاری انجام دهند.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: هر کس در انتخابات آشوب کند با عکس العمل سخت مواجه می شود و مردم نمی گذارند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی بیان کرد: کاندیدا باید اقتصاد محور مردمی، متدین، عادل، خدمتگزار ملت، آمریکا و استکبار ستیز باشند.
انتهای پیام/
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 424199
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *