۰
با درخواست ایجاد دفتر اتحادیه اروپا:

راهبرد اتحادیه اروپا درایران نفوذ سیاسی و فرهنگی است/ دفتری با پوشش تعامل و ارتباط یا محلی برای نفوذ و جاسوسی در کشور

اتحادیه اروپا با ایجاد دفتر منافع خود به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران است.
2
2
به گزارش چهاربهاران، در ادامه گشایشهای پسابرجامی و عدم پایبندی کشورهای  1+5 به خصوص امریکا در انجام تعهداتش، اتحادیه اروپا خواستار افتتاح دفتر در تهران شد.
رویکردهای چند گانه دولت غربی در مقابل جمهوری اسلامی ایران در نزد افکار عمومی اثبات شده است و بی اعتمادی به این کشورها در مذاکرات امری بدیهی و قابل دفاع برای سیاست خارجه کشور می باشد.
رهبر معظم انقلاب بارها با صراحت بی اعتمادی خود را از سیاستهای سران کاخ سفید عنوان کرده است؛ کشورهای زورگوی اروپایی و آمریکایی از جمله چند قدرت زورگو و استکباری در اروپا هیچ زمانی از روی دوستی و خیرخواهی با ما وارد مذاکره نشده و رفتار و رویکرد خصمانه‌ آنها برای مردم ایران و همچنین افکار عمومی در جهان اثبات شده است.
استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران در مواجه با کشورهای اروپایی و غربی از ایران قدرتی مثال زدنی و قابل اتکا به خود با وجود همه تحریمها داده است ولی غرب در پی آن است تا با استحاله فرهنگی وسیاسی ایران را و به یکی از مستعمرات قرون وسطایی آمریکا و متحدان اروپایی آن تبدیل کند.
مطرح کردن موضوعاتی چون حقوق بشر و موشک‌های بالستیک و حمایت از محور مقاومت و به تبع آن  تحت فشار قرار دادن کشورمان در دستو کار طرفین غربی قرار دارد.
حال ایجاد دفتر اتحادیه اروپایی به بهانه افزایش تعاملات این سئوال را در ذهن تداعی میکند تاکنون با این تعاملات چه گشایشی برای کشور حاصل شده تا در ادامه جمهوری اسلامی ایران با نشان حسن نیت اقدام به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران نماید.
استفاده از سلاح های کشتار جمعی توسط کشورهای اروپایی علیه مردم مظلوم یمن نمونه بارزی از جنایات عضو کشورهای اتحادیه در منطقه است و جالبتر این نکته که دائم این کشورها دم از حقوق بشر می زنند.
تلاشهای اتحادیه برای ایجاد دفتر در جمهوری اسلامی ایران بدون شک در ادامه سیاستهای مقابله ای با جمهوری اسلامی ایران است و قطعا مردم هوشیار و با بصیرت جمهوری اسلامی ایران اجازه دخالت را به هیچ کشوری نخواهند داد.
م. حسنی - کارشناس سیاسی
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 423444
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *