۰
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان:

آمریکا از نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در مسائل روز دنیا هراس دارد

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: آمریکا از نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در مسائل روز دنیا هراس دارد و دنبال کمرنگ کردن نقش مهم ایران است و ما در تمام شرایط با اقتدار مقابل تهدیدهای آمریکا ایستادگی کرده و هیچ زمانی زیر بار ظلم نخواهیم رفت.
آمریکا از نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در مسائل روز دنیا هراس دارد
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دانش آموزان در سال 1357 با نثار خون خود جامعه را بیدار کردند، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و 13 آبان را برای ما به یادگار گذاشتند.
 
وی افزود: «یوم‌الله سیزدهم آبان»؛ بر تاریخ معاصر ایران و حتی تاریخ نهضت‌های آزادی‌خواه و آزادی‌بخش جهان و منطقه به‌ویژه در مقطع زمانی اخیر و انتشار امواج خروشان بیداری اسلامی ملت‌ها و جوامع در مسیر استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و طاغوت تأثیراتی عمیق و نقشی شگرف و ماندگار داشته است.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به سخنان اخیر ترامپ بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این مناسبت ملی، با توجه به سخنان چندی پیش رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و سپاه پاسداران، امسال از حساسیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت چابهار خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و استکبار ستیز ملت ایران که در ۱۳ آبان اتفاق افتاده است نشانی از پاسداری، مقاومت، ایثار و فداکاری جهادگونه مردم ایران است.

انتهای پیام/


 
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 450505
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *