عدم دسترسی استاندارد به دریا معضل گردشگران و شهروندان چابهاری/عضو شورای شهر:این مشکل به علت ساخت وساز جاده ترانزیتی است

26 آذر 1401 ساعت 9:13

عمر بلوچ،گفت:به علت ساخت کریدور ترانزیتی مسیر دسترسی به دریا به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده و اداره بنادر نیز متعهد شده مسیر کندرور این کریدور را تا قبل از سال جدید به اتمام برساند.


به گزارش چهاربهاران،شهر چابهار یکی از نقاط دیدنی استان سیستان وبلوچستان است که هرساله تعداد زیادی از مسافرین و گردشگران جهت بازدید از نقاط بکر و طبیعی به این شهر سفر می کنند.

سواحل زیبا و دریای عمان یکی از دلایلی است که گردشگران زیادی را به سمت این شهر می کشاند و باعث شده تا رونق گردشگری در این شهر دوچندان شود و حجم بالای مسافرین در نوروز امسال گواه بر این موضوع است.

اما نبود دسترسی جاده ای مناسب به دریا در شهر چابهار باعث شده تا برخی از شهروندان و مسافرین نسبت به این موضوع گله مند باشند؛عمر بلوچ عضو شورای شهر چابهار در همین خصوص به خبرنگار چهاربهاران،گفت:برای ورود به ساحل پارک بهاران در غرب مسیری تعریف شده است اما با توجه به کریدور جنوبی انتقال کالاهای اساسی از اداره کل بنادر و دریانوردی به سمت بیرون از شهر این مسیر در دست احداث است و زیرساخت های آن در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد:تقریباً ۱۰ باند جاده در حال احداث است،که هم اکنون فاز یک آن مسیر که کندرو می باشد به مرحله اجرا رسیده است و به این دلیل منطقه ورودی پارک بهاران عملاً تبدیل به کارگاه ساخت و ساز بزرگراه شده است و اداره کل بنادر و دریانوردی متحمل شده که هر چه سریعتر و تا شروع سال نو این مسیر را تکمیل و آماده بهره‌برداری کند تا مردم مشکلی نداشته باشند.

بلوچ با اشاره به دپوی نخاله های ساختمانی در نزدیک جاده ساحلی،خاطرنشان کرد: پل روگذر صیاد نیز در حالت ساخت است و به همین علت نخاله ها و بی نظمی در این مکان به وجود آمده و این منطقه تبدیل به یک وضعیت کارگاهی شده است.

بلوچ با بیان اینکه موضوع روشنایی سواحل در دستور کار شورا قرار دارد،تصریح کرد:حدود ۲۰تیر چراغ روشنایی در این قسمت ها نصب کردیم اماابتدا دریا بزرگ در دست عملیات و اجرائیست و از نظر زیرساختی هنوز تکمیل نشده است به محض تکمیل زیرساخت ها به مبحث روشنایی در این اماکن می پردازیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457680

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/report/457680/عدم-دسترسی-استاندارد-دریا-معضل-گردشگران-شهروندان-چابهاری-عضو-شورای-شهر-این-مشکل-علت-ساخت-وساز-جاده-ترانزیتی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir