۱

عدم دسترسی استاندارد به دریا معضل گردشگران و شهروندان چابهاری/عضو شورای شهر:این مشکل به علت ساخت وساز جاده ترانزیتی است

عمر بلوچ،گفت:به علت ساخت کریدور ترانزیتی مسیر دسترسی به دریا به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده و اداره بنادر نیز متعهد شده مسیر کندرور این کریدور را تا قبل از سال جدید به اتمام برساند.
عدم دسترسی استاندارد به دریا معضل گردشگران و شهروندان چابهاری/عضو شورای شهر:این مشکل به علت ساخت وساز جاده ترانزیتی است
به گزارش چهاربهاران،شهر چابهار یکی از نقاط دیدنی استان سیستان وبلوچستان است که هرساله تعداد زیادی از مسافرین و گردشگران جهت بازدید از نقاط بکر و طبیعی به این شهر سفر می کنند.

سواحل زیبا و دریای عمان یکی از دلایلی است که گردشگران زیادی را به سمت این شهر می کشاند و باعث شده تا رونق گردشگری در این شهر دوچندان شود و حجم بالای مسافرین در نوروز امسال گواه بر این موضوع است.

اما نبود دسترسی جاده ای مناسب به دریا در شهر چابهار باعث شده تا برخی از شهروندان و مسافرین نسبت به این موضوع گله مند باشند؛عمر بلوچ عضو شورای شهر چابهار در همین خصوص به خبرنگار چهاربهاران،گفت:برای ورود به ساحل پارک بهاران در غرب مسیری تعریف شده است اما با توجه به کریدور جنوبی انتقال کالاهای اساسی از اداره کل بنادر و دریانوردی به سمت بیرون از شهر این مسیر در دست احداث است و زیرساخت های آن در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد:تقریباً ۱۰ باند جاده در حال احداث است،که هم اکنون فاز یک آن مسیر که کندرو می باشد به مرحله اجرا رسیده است و به این دلیل منطقه ورودی پارک بهاران عملاً تبدیل به کارگاه ساخت و ساز بزرگراه شده است و اداره کل بنادر و دریانوردی متحمل شده که هر چه سریعتر و تا شروع سال نو این مسیر را تکمیل و آماده بهره‌برداری کند تا مردم مشکلی نداشته باشند.

بلوچ با اشاره به دپوی نخاله های ساختمانی در نزدیک جاده ساحلی،خاطرنشان کرد: پل روگذر صیاد نیز در حالت ساخت است و به همین علت نخاله ها و بی نظمی در این مکان به وجود آمده و این منطقه تبدیل به یک وضعیت کارگاهی شده است.

بلوچ با بیان اینکه موضوع روشنایی سواحل در دستور کار شورا قرار دارد،تصریح کرد:حدود ۲۰تیر چراغ روشنایی در این قسمت ها نصب کردیم اماابتدا دریا بزرگ در دست عملیات و اجرائیست و از نظر زیرساختی هنوز تکمیل نشده است به محض تکمیل زیرساخت ها به مبحث روشنایی در این اماکن می پردازیم.

انتهای پیام/
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 457680
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *