رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار:

خدمات جمعیت هلال احمر چابهار در طرح سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا ادامه دارد/ استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم‌ترین توصیه است

9 ارديبهشت 1400 ساعت 9:46

عبدالستار چاکرزهی گفت: طرح خدمات شهید قاسم سلیمانی در قالب ناظران و آمران سلامت که با هدف مقابله با کرونا، قطع زنجیره انتقال و کاهش فوتی‌های ناشی از این ویروس توسط جمعیت هلال احمر چابهار همچنان در حال انجام است.


عبدالستار چاکرزهی؛ رئیس جمعیت هلال احمر چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اقدامات هلال احمر درمبارزه با کرونا بیان کرد: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با توجه به توافق همکاری هلال احمر با بهداشت، درمان بود و در حال حاضر نیز اجرای آن ادامه دارد.

وی افزود: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی است که برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار تصریح کرد: در این طرح ناظران سلامت شهید قاسم سلیمانی ارزیابی و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع واحدهای صنفی، ادارات، مراکز ارائه خدمات مردمی، نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی ادارات، بانک‌ها، محل‌های تجمع، بازارها و میادین میوه را انجام می دهند.

وی گفت: آمران سلامت با اجرای طرح سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا مردم را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک می کنند.

چاکرزهی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر با تدوین پروتکل‌های آموزش خانه‌های هلال، الگویی از همزیستی با کرونا در آموزش حضوری را نیز برای مردم به اجرا گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، تمرکز این جمعیت بر کاهش ابتلا به ویروس است تا در کاهش میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ تاثیر گذار باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 456644

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456644/خدمات-جمعیت-هلال-احمر-چابهار-طرح-سردار-سلیمانی-مقابله-کرونا-ادامه-استفاده-ماسک-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-مهم-ترین-توصیه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir