۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار:

خدمات جمعیت هلال احمر چابهار در طرح سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا ادامه دارد/ استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم‌ترین توصیه است

عبدالستار چاکرزهی گفت: طرح خدمات شهید قاسم سلیمانی در قالب ناظران و آمران سلامت که با هدف مقابله با کرونا، قطع زنجیره انتقال و کاهش فوتی‌های ناشی از این ویروس توسط جمعیت هلال احمر چابهار همچنان در حال انجام است.
خدمات جمعیت هلال احمر چابهار در طرح سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا ادامه دارد/ استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم‌ترین توصیه است
عبدالستار چاکرزهی؛ رئیس جمعیت هلال احمر چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اقدامات هلال احمر درمبارزه با کرونا بیان کرد: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با توجه به توافق همکاری هلال احمر با بهداشت، درمان بود و در حال حاضر نیز اجرای آن ادامه دارد.

وی افزود: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی است که برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار تصریح کرد: در این طرح ناظران سلامت شهید قاسم سلیمانی ارزیابی و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع واحدهای صنفی، ادارات، مراکز ارائه خدمات مردمی، نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی ادارات، بانک‌ها، محل‌های تجمع، بازارها و میادین میوه را انجام می دهند.

وی گفت: آمران سلامت با اجرای طرح سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا مردم را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک می کنند.

چاکرزهی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر با تدوین پروتکل‌های آموزش خانه‌های هلال، الگویی از همزیستی با کرونا در آموزش حضوری را نیز برای مردم به اجرا گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، تمرکز این جمعیت بر کاهش ابتلا به ویروس است تا در کاهش میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ تاثیر گذار باشیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 456644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *