برگزاری نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور در چابهار

18 آذر 1397 ساعت 13:11

نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه در چابهار آغاز شد.


به گزارش چهاربهاران، صبح امروز مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری های شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و درود و سلام بیکران به روح مقدس بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین یاد و خاطره دو شهید حادثه تروریستی اخیر چابهار را گامی داشت.



در ادامه رؤسا و کارشناسان حوزه مشارکتهای اجتماعی جوانان کشور با نثار گل، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.



برگزاری نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور در چابهار

این نشست به میزبانی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و همکاری انجمن پیشگامان عصر نوین به مدت 2 روز در چابهار برگزار می شود.

در این نشست که شامل 8 پنل آموزشی است دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه حضور خواهند داشت.

در پنل اول سجاد سالک به بررسی و تبیین سیاستهای حوزه مشارکت ها در سال 1397 پرداخت و روسا و کارشناسان مشکلات سمنهای استانهای خود را مطرح کردند.

در این نشست چندین تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با نهادهای مختلف که به نفع سمنهای کشور است اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452561

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452561/برگزاری-نشست-رؤسا-وکارشناسان-حوزه-مشارکت-های-اجتماعی-جوانان-کشور-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir