۰

برگزاری نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور در چابهار

نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه در چابهار آغاز شد.
برگزاری نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور در چابهار
به گزارش چهاربهاران، صبح امروز مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری های شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و درود و سلام بیکران به روح مقدس بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین یاد و خاطره دو شهید حادثه تروریستی اخیر چابهار را گامی داشت.



در ادامه رؤسا و کارشناسان حوزه مشارکتهای اجتماعی جوانان کشور با نثار گل، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.



برگزاری نشست رؤسا وکارشناسان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان کشور در چابهار

این نشست به میزبانی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و همکاری انجمن پیشگامان عصر نوین به مدت 2 روز در چابهار برگزار می شود.

در این نشست که شامل 8 پنل آموزشی است دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران و کارشناسان این حوزه حضور خواهند داشت.

در پنل اول سجاد سالک به بررسی و تبیین سیاستهای حوزه مشارکت ها در سال 1397 پرداخت و روسا و کارشناسان مشکلات سمنهای استانهای خود را مطرح کردند.

در این نشست چندین تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با نهادهای مختلف که به نفع سمنهای کشور است اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 452561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *