مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان چابهار خبر داد؛

برپایی میز خدمت پنج اداره برای مردم میرآباد شهرستان چابهار

25 شهريور 1397 ساعت 12:55

مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان چابهار گفت: میز خدمت پنج اداره شهرستان چابهار در جهت بیان مشکلات مردم صبح فردا در مسجد منطقه میرآباد شهرستان چابهار برگزار خواهد شد.


حجت قمشاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: بسیج ادارات شهرستان چابهار طی هماهنگی های انجام شده با حضور رساندن روسای ادارات آب و فاضلاب، برق، بهزیستی، مسکن راه و شهرسازی و کمیته امداد در محل مسجد منطقه میرآباد شهرستان چابهار و دعوت مردمی در محل مذکور اقدام به ملاقات مدیران و مردم به دور از پروسه ادارای و بوروکراسی در جهت بیان مشکلات مردمی می کند.

​وی با اشاره به برگزاری چنین نشستی در جهت حل مشکلات مردمی افزود: میرآباد که یکی از مناطق دارای کمبودات رفاهی شهرستانی محسوب می شود در این راستا برای برگزاری میز خدمت انتخاب شده است و مردم می توانند به صورت مستقیم و به دور از هر گرایش مدیریتی به راحتی مشکلات شخصی و منطقه ای خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

​وی در خصوص انتخاب پنج اداره فوق الذکر برای این مراسم عنوان کرد: ادارات منتخب با توجه به اینکه بیشترین نیاز مردمی در خصوص برقرسانی، آبرسانی، راه سازی، پاکسازی از اعتیاد و محرومیت زدایی در منطقه احساس شد برای این امر در نظر گرفته شدند.

​مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان چابهار ضمن اظهار امیدواری از رسیدگی تا حد مطلوب به مشکلات مردم حاضر در مراسم فردا تصریح کرد: برگزاری چنین نشست هایی در وحله اول سهولت در ارتباط بین مردم و مدیران می باشد به طوری که وقتی ارباب رجوع به اداره مراجعه می کند شاید جلسات و دغدغه های اداری مانع ارتباط بین مدیر و مردم باشد ولی در این شورا مطمئنا شخص مربوطه مشکلات را به راحتی با مدیر درمیان می گذارد.

​وی ضمن دعوت مردمی منطقه میرآباد برای حضور در این جلسه تشریح کرد: حضور حداکثری در این مراسم می تواند حلال بسیاری از مشکلات مردم منطقه باشد چراکه هر شخصی می تواند معضلات و کاستی های مربوطه را عنوان و پاسخ مرتبط را از مدیر ادارت مذکور دریافت کند.

​انتهای پیام/


کد مطلب: 452012

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452012/برپایی-میز-خدمت-پنج-اداره-مردم-میرآباد-شهرستان-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir