۰
مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان چابهار خبر داد؛

برپایی میز خدمت پنج اداره برای مردم میرآباد شهرستان چابهار

مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان چابهار گفت: میز خدمت پنج اداره شهرستان چابهار در جهت بیان مشکلات مردم صبح فردا در مسجد منطقه میرآباد شهرستان چابهار برگزار خواهد شد.
برپایی میز خدمت پنج اداره برای مردم میرآباد شهرستان چابهار
حجت قمشاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: بسیج ادارات شهرستان چابهار طی هماهنگی های انجام شده با حضور رساندن روسای ادارات آب و فاضلاب، برق، بهزیستی، مسکن راه و شهرسازی و کمیته امداد در محل مسجد منطقه میرآباد شهرستان چابهار و دعوت مردمی در محل مذکور اقدام به ملاقات مدیران و مردم به دور از پروسه ادارای و بوروکراسی در جهت بیان مشکلات مردمی می کند.

​وی با اشاره به برگزاری چنین نشستی در جهت حل مشکلات مردمی افزود: میرآباد که یکی از مناطق دارای کمبودات رفاهی شهرستانی محسوب می شود در این راستا برای برگزاری میز خدمت انتخاب شده است و مردم می توانند به صورت مستقیم و به دور از هر گرایش مدیریتی به راحتی مشکلات شخصی و منطقه ای خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

​وی در خصوص انتخاب پنج اداره فوق الذکر برای این مراسم عنوان کرد: ادارات منتخب با توجه به اینکه بیشترین نیاز مردمی در خصوص برقرسانی، آبرسانی، راه سازی، پاکسازی از اعتیاد و محرومیت زدایی در منطقه احساس شد برای این امر در نظر گرفته شدند.

​مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان چابهار ضمن اظهار امیدواری از رسیدگی تا حد مطلوب به مشکلات مردم حاضر در مراسم فردا تصریح کرد: برگزاری چنین نشست هایی در وحله اول سهولت در ارتباط بین مردم و مدیران می باشد به طوری که وقتی ارباب رجوع به اداره مراجعه می کند شاید جلسات و دغدغه های اداری مانع ارتباط بین مدیر و مردم باشد ولی در این شورا مطمئنا شخص مربوطه مشکلات را به راحتی با مدیر درمیان می گذارد.

​وی ضمن دعوت مردمی منطقه میرآباد برای حضور در این جلسه تشریح کرد: حضور حداکثری در این مراسم می تواند حلال بسیاری از مشکلات مردم منطقه باشد چراکه هر شخصی می تواند معضلات و کاستی های مربوطه را عنوان و پاسخ مرتبط را از مدیر ادارت مذکور دریافت کند.

​انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 452012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *