به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «
چهاربهاران»؛ به نقل از ستاد اطلاعرسانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، پیرو بند یک صورتجلسه مورخ ۱۴۰۴/۵/۲۱ درخصوص ساماندهی بازار ماهیفروشان شهر چابهار، بازدید میدانی و جلسه آموزشی با حضور رئیس اداره برنامهریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری، خسروی رئیس اداره شیلات شهرستان، کارشناسان محیط زیست، بهداشت، دامپزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و شهرداری چابهار برگزار شد.
در این بازدید میدانی، ضمن بررسی شرایط بهداشتی بازار، آموزشهایی در خصوص رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیط کار و نحوه صحیح نگهداری و عرضه آبزیان به مسئولین بازارچه و غرفهداران ارائه گردید.
هدف از این اقدام، ارتقای سطح کیفی خدمات، سلامت عمومی و رضایتمندی شهروندان و گردشگران است. گفتنی است این بازدیدها به صورت مستمر و منظم ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/