به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «
چهاربهاران»؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد مدیرعامل شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کردند.
طرفین در این نشست درخصوص گسترش پروازهای بینالمللی بین چابهار و دبی، مسقط، کراچی و همچنین تکمیل وتجهیز منطقه صفر مرزی فرودگاه چابهار و انجام هماهنگیهای لازم جهت برگزاری جلسهای با پلیس گذرنامه استان سیستانوبلوچستان و نمایندگان شرکتهای هواپیمایی کیش ایر، پارس ایر، آساجت و ایران ایر بحث و گفتوگو کردند.
گفتنیاست، در این دیدار امیر خلبان بهمن طاهری ریاست هیأت مدیره شرکت عقاب عسلویه و کاپیتان مجتبی محمد شهری مدیر فرودگاه بینالمللی چابهار هم حضور داشتند.
انتهای خبر/