۰
ارتقای خدمات پروازی:

جانی تازه برای فرودگاه بین‌المللی چابهار

دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار صورت گرفت.
جانی تازه برای فرودگاه بین‌المللی چابهار
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «چهاربهاران»؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد مدیرعامل شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کردند.

طرفین در این نشست درخصوص گسترش پروازهای بین‌المللی بین چابهار و دبی، مسقط، کراچی و همچنین تکمیل وتجهیز منطقه صفر مرزی فرودگاه چابهار و انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جلسه‌ای با پلیس گذرنامه استان سیستان‌و‌بلوچستان و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، پارس ایر، آساجت و ایران ایر بحث و گفت‌و‌گو کردند.

گفتنی‌است، در این دیدار امیر خلبان بهمن طاهری ریاست هیأت مدیره شرکت عقاب عسلویه و کاپیتان مجتبی محمد شهری مدیر  فرودگاه بین‌المللی چابهار هم حضور داشتند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۴ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 459450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *