۰
در راستای هم افزایی انجام شد:

دیدارمدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با مدیرمنطقه چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار دیدار و گفتگو کرد.
دیدارمدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با مدیرمنطقه چابهار
به گزارش خبرگزاری چهاربهاران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار ، در این دیدار که در محل ساختمان ستاد منطقه برگزار شد، مسایل فی مابین بررسی و راههای توسعه و گسترش روابط دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 حسین شمسایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل و همکاری دوجانبه ،  بر تداوم و استمراراین روابط در جهت ارائه خدمات مناسب به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تاکید نموده و افزود : اهمیت استراتژیک دو سازمان با توجه به موقعیت حساس و رو به توسعه سواحل مکران توجه بیش از پیش تمامی مسولین در جهت احقاق حقوق عامه و دستیابی به اهداف پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای محرومیت زدایی و توجه به اقشار مختلف مردم در جهت توسعه همه جانبه در بخش های مختلف و افزایش سطح رفاه در این استان کمتر برخوردار را می طلبد.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت : خدمات متقابل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار و اداره کل بنادر و دریاوردی استان سیستان و بلوچستان به عنوان ارکان اصلی توسعه شهرستان چابهار در چارچوب منویات مقام معظم رهبری بسیار چشمگیر و در خور توجه می باشد.
کاپیتان قاسم عسکری نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت روابط دوجانبه ، همکاری های موثر و کارآمد ارکان مختلف نظام در استان سیستان و بلوچستان را گامی مهم در راستای تحقق اهداف و دستیابی به موفقیت در تمامی زمینه ها دانسته و خاطرنشان کرد : تلاش میکنیم محورهای توسعه پایداررا در تمامی شئون نهادینه نماییم.
شایان ذکر است در این دیدار جمعی از معاونین و روسای واحدها نیز حضور داشتند و مسئل و مشکلات مربوطه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 458762
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *