۰

آمادگی ۸۰ درصد پرستاران سیستان و بلوچستان برای خدمت به بیماران کرونایی

شهناز کیخا گفت:۸۰ درصد پرستاران دارای شرایط این دانشگاه با لغو مرخصی‌های خود به طور داوطلبانه برای خدمات به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.
آمادگی ۸۰ درصد پرستاران سیستان و بلوچستان برای خدمت به بیماران کرونایی
به گزارش چهاربهاران، شهناز کیخا مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت:۸۰ درصد پرستاران دارای شرایط این دانشگاه با لغو مرخصی‌های خود به طور داوطلبانه برای خدمات به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.
اواظهارداشت: مشارکت و کار گروهی پزشکان، پرستاران، کارشناسان آزمایشگاه و رادیولوژی، کارکنان خدماتی و پشتیبانی و همه دست اندرکاران سلامت عامل ارتقای خدمات کیفی به بیماران است.
او افزود: با توجه به اینکه پرستاران بیشترین زمان را در کنار بیماران می‌گذرانند و با تمام قوا سعی در خدمت بیماران هستند بنابراین توجه به این قشر و حمایت از آنان از ضروریات نظام سلامت است.
مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب و تغییر در روش‌ها و عادات زندگیمان با وجود بیماری کرونا هرچه زودتر بار مراجعه به بیمارستان‌ها از مبتلایان به این بیماری کمتر شود و کادر درمانی بویژه پرستاران دچار خستگی مفرط و فرسایش نشوند و بتوانند علاوه‌بر خدمت رسانی به بیماران همانند گذشته در کنار خانواده‌هایشان زندگی معمول خود را ادامه دهند.
انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران جوانان
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 455083
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *