مسعود اعلایی در گفت و گو با
چهاربهاران اظهار کرد: در طی سه هفته گذشته شهروندانی که نیاز درمانی به متخصص کلینیک ویژه چابهار داشتند مجبور بودند برای نوبت دهی ابتدا به بیمارستان امام علی علیه السلام مراجعه کنند و بعد از آن به محل کلینیک ویژه در مجاورت شبکه بهداشت که هزینه های رفت و آمد و زمان بز را برای بیماران به دنبال داشت.
وی با اشاره به حضور مسئول امور مالی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر طی بازدید که از کلینیک تخصصی افزود: جلسه ای تحت عنوان بررسی مشکلات از جمله سیستم نوبت دهی، درآمد بیمارستان و سیستم HIS در بیمارستان چابهار برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: راهکار ها و پیشنهادیی جهت بررسی به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر منعکس شد تا قوانین تکریم ارباب رجوع به نحو احسن انجام شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام همت و تلاش های شبکه بهداشت چابهار برای خدمات رسانی به مردم در حال انجام است و مردم می توانند نظرات و مشکلات خود زا با این ستاد آزادانه در میان بگذارند.
انتهای پیام/