۲

رفوزگی مدیر اداره آب و فاضلاب چابهار در عملکرد چندین و چند ساله اش!

حل نشدن مشکل آب مردم ساحل نشین چابهار در کنار دریا نتیجه بی کفایتی مسئولانی می باشد که نتوانسته اند مطالبه گر حقوق از دست رفته مردم باشند.
رفوزگی مدیر اداره آب و فاضلاب چابهار در عملکرد چندین و چند ساله اش!
به گزارش چهاربهاران مسعود شهلی بر که چندین سال است کرسی آب و فاضلاب شهرستان چابهار را در اختیار دارد با عملکرد بد خود نشان داده قدرتی برای مطالبه حقوق مردم ندارد.
جناب مدیر شما که توانایی احقاق حقوق از دست رفته مردم را در زمینه افزایش حجم آب شیرین کن، گرفتن تضمین خرید آب و در مهم ترین مورد ساخت تاسیسات جدید استحصال آب دریای عمان ندارید بروید تا شخص شایسته و کاربلدتر از شما اداره امور را بر عهده بگیرد.
مردم بازیچه دست مدیر ستاره داری نیستند که منتظر فرج باشد، تا کودکی گریه نکند مادرش به او شیر نمی دهد؛ بی خیالی و ناتوانی شما باعث شده تا مردم چوب بی لیاقتی و ندانم کاری های شما را بخورند.
اینکه پایتخت به آبرسانی مردم چابهار توجهی نکرده مقصر اصلی خود شما هستید که با تسخیر کرسی مدیریت و ملاحظه کاری با مدیران ارشدتان؛ رضایتشان را بجای محرومیت زدایی مردم ترجیح داده اید، وضعیت امروز چابهار گواه بر این دلایل است...از فاضلاب شهری بگوییم یا آبرسانی جیره بندی شده؟!
چرا باید چابهار با وجود این همه ظرفیت های بکر، چشم امیدش به آب شیرین کن کنارک باشد؛ کنارک امروز توانسته قطب چند مقدار از میوه های جنوب شرق باشد ولی شما نتوانسته ای چابهار را به خودکفایی استحصال آب دریا برسانی و امروز و فردا می کنی....
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۶
کد مطلب: 452614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *