۰

یک هزار و 420 عدد جعبه شیرینی غیراستاندارد در چابهار معدوم شد

رئیس استاندارد چابهار گفت: هزار و 420 عدد جعبه شیرینی غیر استاندارد با اجرای طرح نظارت نوروزی در چابهار جمع آوری و معدوم شد.
یک هزار و 420 عدد جعبه شیرینی غیراستاندارد در چابهار معدوم شد
​ناصر جدگال در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با فرارسیدن سال نو و برای بررسی ها بهینه، این جعبه های غیر استاندارد از شیرینی فروشی های سطح شهر چابهار جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اهمیت استاندارد در مبادی شهر افزود: طرح کنترل نازل های جایگاه های عرضه مجاری سوخت با همکاری شرکت نفت چابهار انجام شده است تا سوخت رسانی استاندارد به مسافران به درستی انجام شود.
وی ادامه داد: استانداردسازی شهربازی ها نیز به جد پیگیری می شود و مکاتباتی در رابطه با ایمن سازی وسایل بازی با مسئولان مربوطه انجام شده است همچنین یک دستگاه وسیله بازی مربوط به شهربازی چابهار به دلیل داشتن نقص فنی پلمب شد.
رئیس استاندارد چابهار عنوان کرد: استانداردسازی وسایل بازی موجود در بوستان ها و شهربازی ها برای تامین سلامت و ایمنی کودکان ضروری است و نقش اعضای شوراهای شهرها و بخش ها، شهرداران و دهیاران را در زمینه پیشگیری از استفاده از تجهیزات غیر استاندارد مهم عنوان کرد.
جدگال خاطرنشان کرد: وسایل بازی اعم از هرگونه تجهیزات شهربازی ها، سازه های بادی نظیر قلعه بادی ها، تاب و سرسره مشمول استاندارد اجباری هستند و شهرداری ها و مهدکودک ها موظف اند تمام قوانین استاندارد در این زمینه را رعایت کنند.
انتهای پیام/ک
جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 451330
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *