۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است
سرهنگ علی کوسهستانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌ کردند و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

وی افزود: با تأکید بر تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران گفت: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

 وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند به پاس قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا و جانفشانی های عزیزانشان، حل مشکلات این قشر از جامعه را در دستور کار قرار دهند.

سرهنگ کوهستانی خاطرنشان کرد: همگان باید سعی کنیم زیر سایه این بزرگواران که تاریخ ایران اسلامی را ساختند، به گونه‌ای عمل کنیم که مستکبران و ظالمان دنیا نتوانند در مقابل آن‌ها قدعلم کنند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 451191
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *