۰

شیلات سیستان و بلوچستان از سه فروند شناور گلف 350 میلیونی رونمایی کرد

سه فروند شناور گلف ساخته شده توسط سازمان دریایی شهید صفایی وزارت دفاع در یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات سیستان و بلوچستان رونمایی شد.
شیلات سیستان و بلوچستان از سه فروند شناور گلف 350 میلیونی  رونمایی کرد
به گزارش  چهاربهاران ،  مدیر کل شیلات استان در آئین رونمایی از شناورهای گلف اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیریهای به عمل آمده و نگاه ویژه یگان حفاظت منابع آبزی، سازمان شیلات ایران به این استان پس از حدود یک دهه تعداد 13 فروند از این کلاس شناور را پیش بینی کرد که تعداد 3 فروند از آنها وارد استان شد.
هدایت الله میرمرادزهی افزود: این استان با دارا بودن بیش از 300 کیلومتر نوار ساحلی، هشت بندر صیادی و سه جایگاه تخلیه صید، حوزه بسیار وسیعی برای انجام مأموریت های یگان حفاظت منابع آبزیان می باشد و با توجه به اینکه شناورهای یگان حفاظت شیلات تقریباً فرسوده شده بودند نیاز مبرمی برای تزریق شناورهای گلف جدید احساس می شد که خوشبختانه این امر در حال تحقق می باشد.
وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات صیادی ادامه داد: امیدواریم که با ورود این سه فروند گلف جدید و افزوده شدن مابقی سهمیه اختصاصی به استان توان یگان شیلات استان در حفاظت از ذخایر آبزیان بیش از پیش تقویت شده و با همکاری صیادان تخلفات صیادی ریشه کن شود تا ذخایر بومی و با ارزش دریای عمان با حفظ و حراست نگهداری شود.
جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان سازمان شیلات ایران در حاشیه این مراسم بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده تعداد 100 فروند شناور گلف را برای هفت استان در نظر گرفته شده است تا خریداری و تحویل داده شود که از این تعداد 13 فروند برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده و امروز بحمدالله سه فروند به آب های چابهار انداخته شد.
سرهنگ علی قربانی افزود: این شناورهای گلف تماماً ساخت داخل و توسط وزارت دفاع و سازمان صنایع دریایی شهید صفایی شیراز تهیه شده و دارای یک سال گارانتی می باشند.
وی در خصوص مشخصات این شناورها اذعان کرد: این شناورها کاملاً تجهیز به سیستم های نوین راداری، ارتباطی و عملیاتی می باشند و دارای دو دستگاه موتور 200 سی سی انژکتور چهار زمانه یاماها بوده و قیمت تمام شده هر فروند گلف حدود 350 میلیون تومان می باشد.
گفتنی است در این مراسم جانشین سپاه پاسداران چابهار، ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح، فرمانده دریابانی چابهار، مدیر شرکت بخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، معاون انتظامی چابهار، رئیس مرکز تحقیقات آبهای دور چابهار، قائم مقام و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات استان و تعدادی دیگر از مسئولین و جامعه صیادی نیز حضور داشتند.
​انتهای پیام/ک
 
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 450594
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *