در راستای رونق صنعت توریسم انجام شد؛

برپایی تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های گردشگری در چابهار

6 آبان 1396 ساعت 8:08

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: تور یک روزه بازدید از جاذبه‌های گردشگری در جهت رونق این صنعت توسط فعالین گردشگری چابهار برگزار شد.


عبدالحمید بلوچ زاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تور یک روزه بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان چابهار به منظور معرفی جاذبه های منطقه و رونق صنعت توریسم در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار افزود: این تور شامل بازدید از جاذبه های رمین، بریس، پسابندر و گواتر بود که وجود این مکان ها، قدرت گردشگری منطقه را در جنوب شرق کشور به رخ می کشد.
این مسئول ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری فراوان در شهرستان چابهار زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ التحصیل در رشته های مرتبط و علاقه مندان در زمینه گردشگری فراهم است به طوریکه صنعت توریسم منطقه توانایی اشتغالزایی و تور لیدری را فراهم کرده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار عنوان کرد: متصدیان گردشگری چابهار همواره آمادگی همکاری ویژه با بخش خصوصی در خصوص برگزاری تور های طبیعت گردی را با رعایت قوانین و ضوابط مربوطه دارد.
این مسئول با بیان اینکه یکی از راه های ایجاد اشتغال جذب گردشگر می باشد، خاطرنشان کرد: سواحل شب تاب چابهار که در پاییز شگرف و دیدنی تر می شود قادر است ظرفیت لازم برای جذب گردشگر را به دلیل هوای مطلوب بیشتر کند و همچنین برگزاری نشست های متفاوت در کنار این سواحل این امکان را به عنوان یک معرف نمادین در اختیار عموم قرار خواهد داد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450462

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450462/برپایی-تور-یک-روزه-بازدید-جاذبه-های-گردشگری-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir