۲

بدعهدی مسئولان ادارات چابهار باعث بی برقی حاشیه شهر شده است

باتوجه به این که همه مردم روستای مرادآباد فقیر هستند و هزینه برق را داده اند ولی ظاهرا سه سال قبل اعلام شده بود پول بدهید دوماهه مشکل برق روستا حل خواهدشد.
بدعهدی مسئولان ادارات چابهار باعث بی برقی حاشیه شهر شده است
به گزارش چهاربهاران، بسیاری از مردم حاشیه نشین تهیدست وفقیر هستند برای هزینه اتصال برق شهروندان یکی وام گرفت دیگری وسیله منزلشو فروخت یکی از خرج و خوراک زن وبچش کم کرد و مبالغی بین ششصد هزار تا یک میلیون و دویست هزار تومان پول جور کردند و به اداره برق دادند به امید برق استاندارد، اما چندسال گذشت و وضع برق بهتر که نشد هیچ بلکه به سبب فرسوده شدن شبکه و افزایش جمعیت هرروز بدتر هم شد.
درگذشته دادستان اجازه نمیداد اما الان چند ماه است که دادستان محترم هم اجازه دادند وشرکت رایتل هم هشتاد میلیون هزینه کرده است و برق را تا وسط مراد آباد آوردند.
رئیس اداره برق چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: براساس مصوبه دادستان، اداره راه و شهر سازی میبایست پاسخ استعلام واگذاری اشتراک برق را اعلام کند تا اداره برق بتواند نسبت به واگذاری اشتراک برق اقدام کند این درحالیست که حدود 600 استعلام از سوی اداره برق به اداره راه و شهرسازی ارسال شده و کمتر از 50 استعلام پاسخ مثبت داده شده است.
 امیدرضا مشهدی افزود: از این تعداد هرکس هزینه اشتراک برق را واریز کرده، اشتراک برق واگذار شده است.
وی بیان کرد: ضمنا تاکنون هر کس هزینه اشتراک برق را در کمب واریز کرده کنتور نصب شده است واگر کسی وجود دارد که در گذشته نسبت به واریز هزینه کنتور اقدام کرده است شایسته است هرچه سریعتر برای اخذ کنتور مراجعه کند.
مشهدی خاطرنشان کرد: ضمن آنکه پیمانکار اجرای تاسیسات مشخص شده و بزودی عملیات اجرایی امکان شروع دارد ولی تا زمانیکه راه و شهرسازی محله و منطقه ای را به طور کامل اعلام نکنند عملا نصب تیر برق گره ای از مشکلات مردم باز نخواهد کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 450165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *