۰
یادداشت؛

نان بی‌کیفیت موجب نارضایتی مردم چابهار شده است

عدم کیفیت در نان تولید خبازی‌های شهرستان چابهار موجب نارضایتی شهروندان شده است.
نان بی‌کیفیت موجب نارضایتی مردم چابهار شده است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ شعیب ناصری از فعالین اجتماعی شهرستان چابهار طی یادداشتی نوشت: صنعت نان و آرد یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین صنایع است که ارتباط بسیار نزدیکی با سلامت و زندگی مردم دارد؛ ازاین‌رو مسئولین مربوطه باید حساسیت زیادی نسبت به این مسئله داشته باشند تا آسیبی به‌سلامت و زندگی مردم وارد نشود. 

در ماه رمضان که دیگر در حال پایان آن هستیم مردم در وعده افطار از نان استفاده می‌کردند و به طبق بررسی‌های خود بنده و شهروندانی که با آنها در ارتباط هستم از کیفیت نان در شهر چابهار گله داشتند و بعضی از این افراد تصمیم گرفته بودند تا نان را خودشان در خانه‌های خود پخت کنند.

اما متأسفانه یکی از مشکلات بزرگ برای مردم چابهار وجود نان‌های بی‌کیفیت در اکثر نانوایی‌های این شهر است باوجوداینکه برخی از نانوایی‌ها آزادپز هستند و قیمت نان در آن نانوایی‌ها بیش از ۲۰ هزار تومان است؛ اما باز هم نان این آزاد پزان مانند نانوایی‌های دولتی بی‌کیفیت است و دوراز واقعیت نیست که بگیم قسمت زیادی از نان‌های خریداری شده به علت بی‌کیفیت بودن از چرخه خوراک مردم خارج می‌شوند. 

اکثر نانوایی‌ها شهرستان چابهار بررسی شده و متأسفانه کیفیت نان در همه آنها نامطلوب بوده و موجب نارضایتی شهروندان شده است. 

مشخص نیست که علت این بی کیفیتی نان‌ها در شهرستان چابهار به چه علت است! آیا خبازان حرفه لازم را ندارند؟ و یا آردهای تخصیص‌داده‌شده به نانوایی‌های چابهار از کیفیت مناسبی برخوردار نیست؟

فرقی نمی‌کند که مشکل کدام یک از این موارد باشد؛ نیاز است تا مسئولین مربوطه با حضور و بررسی مکرر خود در نانوایی‌ها که بخش عمده‌ای از چرخه غذایی مردم شهر چابهار را تشکیل می‌دهند نسبت به حل این مشکل تلاش‌های لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/
 
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 457825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *