۰
معاون عمران و آبادانی منطقه آزاد چابهار:

روشنایی کمربندی شهید کلانتری چابهار تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد

معاون عمران و آبادانی منطقه آزاد چابهار گفت: پیمانکاران جهت روشنایی کمربندی شهید کلانتری در حال فعالیت هستند و انتظار داریم تا پایان اردیبهشت‌ماه عملیات روشنایی کمربندی به پایان برسد.
روشنایی کمربندی شهید کلانتری چابهار تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد
 عیدالحکیم آصفی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: پروژه باند شمالی کمربندی شهید کلانتری با مشارکت شهرداری و منطقه آزاد است و در تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده ۷۰ درصد تأمین بودجه به عهده سازمان منطقه آزاد و ۳۰ درصد آن را شهرداری پذیرفته است.
وی با بیان اینکه قرارداد کار تکمیل شده؛ اما کار به اتمام نرسیده است، تصریح کرد:  شهردار قبلی یک روز قبل از استعفا به این قرارداد خاتمه داده بود و پروژه ناتمام ماند.
 
 آصفی اظهارکرد: سال گذشته ععلی‌رغماینکه پیمانکار قرار داد نداشت 4 میلیارد تومان برای پیشرفت پروژه در اختیار پیمانکار قرار گرفت.
 وی تصریح کرد: در تأمین روشنایی باند شمالی شهید کلانتری حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است و تقریباً نزدیک به ۹۰ عدد پایه چراغ روشنایی نصب خواهد شد.
 
 وی افزود: بخش روشنایی را از سال گذشته آغاز کردیم و در حال حاضر نزدیک به سه کیلومتر روشنایی انجام خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه این محور روشن خواهد شد البته نیاز است که شهرداری و اداره برق مصرف‌کننده برق را تأمین کنند.
 
انتهای خبر/
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب: 457866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *