رونمایی از ۵۰ طرح سرمایه‌گذاری در چابهار

21 فروردين 1402 ساعت 23:57

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از رونمایی ۵۰ طرح سرمایه‌گذاری این منطقه به ارزش ۴۷۵ هزار میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛ به نقل ازتسنیم امیر مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار  از رونمایی 50 طرح سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌های سرمایه‌گذاری پیرو تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و با هدف تسهیل در حوزه سرمایه‌گذاری بر اساس نیازهای موجود در منطقه طراحی شده است.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از نهایی شدن مجوزهای بسته‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی خبر داد و گفت: به‌منظور پیشگیری از اتلاف وقت سرمایه‌گذاران علاقه‌مند، مصوبه هیات مدیره، تأییدیه محیط زیستی، مجوز سرمایه‌گذاری و جانمایی این طرح‌ها نیز صورت گرفته و پس از ارزیابی‌های لازم و تایید توان مالی افراد، قابلیت واگذاری و اجرای طرح‌ها موجود است.


وی ادامه داد: سرمایه مورد نیاز برای این طرح‌ها که در حوزه‌های نفت و انرژی، صنایع تولیدی، شیلات، گردشگری و خدمات اجتماعی و زیربنایی دسته‌بندی‌ شده‌اند، بالغ‌بر 474.507 میلیارد ریال است که اجرای آنها برای سه هزار و 500 نفر اشتغال به همراه خواهد داشت.


مقدم خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد می‌توانند با مراجعه به سایت invest.freezones.ir از تمامی طرح‌های ثبت‌شده اطلاع یافته و بسته به حوزه مورد علاقه خود، اقدام به ثبت درخواست کنند.


انتهای خبر/


کد مطلب: 457789

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457789/رونمایی-۵۰-طرح-سرمایه-گذاری-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir