۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران از درماندگی و شکست است

احمد علی قاسم زاده گفت:دشمن زمانی که دید از جمهوری اسلامی شکست خورده وهمه نقشه هایش نقش بر آب شده روی به اقدامات مضحک آورده است.
اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران از درماندگی و شکست است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین احمد علی قاسم زاده امام جمعه موقت شهرستان چابهار درخطبه های  نماز جمعه این هفته، گفت:منافقین در جنگل‌های شمال جنایات فجیعی کردند می‌توانید در فضای مجازی رصد کنید و ببینید که این موجودات ۱۷ هزار انسان بی‌گناه را در کوچه و خیابان ترور کردند در آن زمان از صداوسیما فیلمی پخش شد که نشان می‌داد سه نفر را زنده پوست کندند و زنده‌به‌گورشان کرده بودند .

 خطیب جمعه شهرستان چابهار،اظهار داشت: این خبیث‌ها در جنگل‌های شمال برای ادامه ترورهای خود بخشی از نیروهای نظامی خود را مستقر کرده بودند اما مردم آمل شهر را سنگربندی کردند و مقابل آنها ایستادند و بساط آنها را برای همیشه جمع کردند.

 وی با بیان اینکه کشورهای میزبان جنایت‌کاران آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه هستند، تصریح کرد: این جنایت‌کاران کلی از مردم ایران را به شهادت رساندن از کودک و نوجوان گرفته تا غیره و آن وقت می‌گویند که در ایران حقوق بشر نیست.

 وی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا بر علیه سپاه پاسداران، گفت: اتحادیه اروپا که توطئه‌های رنگارنگ شان در ایران یکی بعد از دیگری شکست خورد و متوجه شدند به جای نمی‌رسند در پارلمان اروپا جلسه تشکیل دادند و ایران را ازسر بدبختی به خاطر شکستی که از یکی از فرزندان این ملت خوردند متهم کردند؛ اما هر جا که دشمن توطئه کرد این ملت به پشتوانه فرزندان رشید که سپاه و بسیج هستند در همه اعصار در دهان دشمنان زدند اینها از مردم ما کینه دارد از بسیج و سپاه ما کینه دارند و به دنبال انتقام هستند.

 خطیب جمعه شهرستان چابهار، ادامه داد: این ها توان و عرضه شکست بسیج و سپاه ما را ندارند اگر امروز این ها به ذهنشان تجاوز به خاک کشور خطور بکند با پاسخ عظیم و دندان شکن جمهوری اسلامی مواجه می‌شوند.

وی،تصریح کرد: دریا با حضور سگ نجس نمی‌شود ملت ما از این چرندیات مزخرفات زیاد شنیده‌اند به تعبیر وزیر امور خارجه  قرار دادن سپاه و بسیج که یک عنصر رسمی نظام جمهوری اسلامیست در لیست تروریستی یک شلیک به پای خود اروپاست و شما خواهید دید این شلیک چگونه پای اروپا را فلج خواهد کرد همانطور که امروز پای آمریکا را فلج کرد.

 قاسم‌زاده بابیان اینکه یکی از خواسته‌های آمریکا در مذاکرات ریاکارانه برجام از بلاک لیست در آوردن کسانی که در شهادت سردار سلیمانی دست داشتند، خاطرنشان کرد: ما وعده دادیم که انتقام می‌گیریم و مقام معظم رهبری فرمودند که انتقام حتمی است.

وی با اشاره به ملاقات که مقام معظم رهبری با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری داشتند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که «دشمنان ما در تولید محصولات فرهنگی خود با تفکر خود و با توجه به امکاناتی که در اختیاردارند عمل می‌کنند با توجه به اینکه آنان دشمن هستند؛ اما باید بگوییم که در عرصه رسانه از ما قوی ترند اما به این معنا نیست که ما کار نکنیم انشاالله روزی برسد که در عرصه رسانه قوی شویم که بتوانیم با اثرات فرهنگی و هنری قابل رقابت به رقابت قوی با آنها بپردازیم، امروز زیرساخت‌های این کار در حال آماده سازی است باید از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسا داشته باشیم باید بدویم تا بتوانیم بالاتر از آنها شویم ما باید بتوانیم با تولید محصولات فرهنگی خود ارزش‌های خود را به دنیا به زبان امروز عرضه کنیم.»

انتهای خبر/
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 457721
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *