۰
رئیس شورای شهر چابهار:

لایروبی رودخانه مرکز شهر چابهار بصورت لاینی در حال انجام است/تا قبل از فصل بارندگی مسیر رودخانه باز خواهد شد

رحیم جدگال گفت:لایرروبی رودخانه مرکز شهر در حال بتن ریزی و لایروبی است و انتظار این است تا قبل از فصل بارش ها این عملیات لایروبی پایان یابد.
لایروبی رودخانه مرکز شهر چابهار بصورت لاینی در حال انجام است/تا قبل از فصل بارندگی مسیر رودخانه باز خواهد شد
رحیم جدگال رئیس شورای شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،گفت: نزدیک به زمستان و فصل بارندگی ها به سر می بریم برای این کار تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه مسیر رودخانه از دریا به سمت بازار ماهی نیاز به لایه روبی ندارد،تصریح کرد: با توجه به جزر و مد دریا و عمیق بودن این قسمت در هنگام بارندگی شدید در این ناحیه آبگرفتگی نخواهیم داشت.

 وی افزود: از مسیر بازار ماهی تا پل بلوچستان لایه روبی انجام می شود در این مسیر به صورت لاینی در حال بتن ریزی و لایه روبی هستیم و ۲۰ درصد کار تاکنون انجام شده است و انشاالله قبل از شروع بارندگی به اتمام خواهد رسید.


 رحیم جدگال اظهار داشت: جوی هایی در شهر چابهار به منظور رفع آبگرفتگی و سیل  بر اساس بودجه و برنامه زمانبندی و نیاز شهردر حال احداث است.

وی ادامه داد: الویت ساخت این جوی ها براساس نقشه و مطالعات مشاور آب های سطحی که در اختیار ما قرار داده است در حال انجام است.

 
 رئیس شورای شهر در پایان تصریح کرد:قبل از شروع بارندگی هشدارهای لازم را به مردم خواهیم داد و ارگان ها به صورت آماده باش در خواهد آمد تا مردم مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب: 457671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *