۰
معاونت فرمانداری ویژه چابهار:

هیچ گونه افزایش قیمت نان نخواهیم داشت/با خبازان متخلف برخورد خواهیم کرد

علیرضا میر،گفت:با خبازانی که بصورت خودسرانه دست به افزایش قیمت نان بزنند برخورد خواهد شد.
هیچ گونه افزایش قیمت نان نخواهیم داشت/با خبازان متخلف برخورد خواهیم کرد


علیرضا میر معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،گفت:اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یک نانوایی آزاد پز از فروش نان به یک فرد خودداری می کند که بلافاصله همکاران ما جهت بررسی و برخورد با خبازی متخلف اقدام کردند.


 وی با بیان اینکه گزارش هایی از سوی شهروندان مبنی بر افزایش قیمت نان توسط برخی از خبازان آزاد پز داشتیم، تصریح کرد: این اقدام توسط برخی از  خبازان آزاد پز صورت گرفته که غیر قانونی است، چراکه  به دستور رئیس جمهور در کل کشور افزایش قیمت نان تا پایان سال نخواهیم داشت.

 میر با اشاره به اینکه آرد خبازی های آزادپز در اردیبهشت ماه یارانه ای نبوده  و به قیمت آزاد عرضه شده؛خاطرنشان کرد: همکاران ما در روز جاری از خبازی ها سرکشی خواهند کرد و با متخلفین که بدون ضابطه اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند برخورد و برای آنها پرونده تشکیل داده خواهد شد.

 معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان چابهار با تأکید بر اینکه هیچگونه افزایش قیمت نان در شهرستان چابهار نخواهیم داشت ؛تصریح کرد:هیچ نانوایی حق ندارد دست به افزایش خودسرانه قیمت نان بزند.

میر با بیان اینکه در شهرستان چابهار تنها ۴ نانوایی آزادپز در حال فعالیت هستند؛ خاطرنشان کرد :برای افزایش قیمت نان این نانوایی های آزاد پز که آرد آنها بدون یارانه وبا قیمت آزاد است، می بایست برای تعیین قیمت محصولات آنها از سطح استان و کشور تصمیم گیری و در نهایت قیمت ها ابلاغ شود.



انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۹
کد مطلب: 457507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *