مادران و همسران شهدا نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند.

26 دی 1400 ساعت 18:00

فرمانده حوزه مقاومت کوثر زاهدان گفت: مادران و همسران شهدا با الگو گرفتن از حضرت ام‌البنین (س)، همسران و فرزندان غیور خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کردند.


به گزارش چهاربهاران، زینب رضوانی‌فر فرمانده حوزه مقاومت کوثر زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: سیزدهم جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، بانوی بزرگواری است که حیات گرانقدر خویش را صرف حمایت و صیانت از ولی خود نمود و با صبر، پایمردی و استقامت در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش در راستای ادای دین خود به اسلام در شمار فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: مادران و همسران شهید حماسه ساز هستند، زیرا صبر و تحمل آنان در برابر مصائب و دشواری‌ها می‌تواند الگویی برای سایر مادران باشند، زیرا آنان در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پا گذاشتند و به راستی واژه عشق را برایمان معنا کردند.
رضوانی فر افزود: این روز فرصت ارزشمندی برای تکریم این عزیزان است که به دعوت رهبر پیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همسران دلاور و فرزندان رشید خود را برای فداکاری و جانفشانی در صحنه‌های مختلف آماده و تشویق نموده است.
وی ادامه داد: بعد از شهادت هم با صبر و استقامت و پیروی از رهبر زمان خود ترویج دهنده اهداف والای آنان بوده و خواهند بود و ضمن درود به روح امام راحل و شهدا و آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، از خداوند منان صحت و سلامتی مادران و همسران شهدا را خواستارم.


کد مطلب: 457266

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457266/مادران-همسران-شهدا-نقش-مهمی-پیروزی-انقلاب-اسلامی-دفاع-مقدس

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir