۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

تزریق واکسن گروه‌های قشری موثرترین راه برای افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تزریق واکسن کرونا از طریق گروه‌های قشری راه موثرتری برای افزایش پوشش واکسیناسیون است که باید این امر را از طریق اصناف، ادارات و گروه‌های شغلی در این استان دنبال کنیم.
تزریق واکسن گروه‌های قشری موثرترین راه برای افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا است
به گزارش چهاربهاران، به نقل از ایرنا حسین مدرس خیابانی روز شنبه در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهاداشت: وضعیت سیستان و بلوچستان در مدیریت کرونا مناسب بوده اما باید توجه بیشتری به تزریق دُز سوم داشت.
وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: کماکان وضعیت شکننده است و همه نگران فرارسیدن ایام پایانی سال، مسافرت‌ها و خریدها هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید تلاش کرد این وضعیت موجود را حفظ کنیم و تنها راه آن تزریق دُز سوم است بنابراین باید تزریق این دُز در استان افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی در واکسیناسیون کرونا گفت: با استفاده از این طرح براحتی می‌توانیم دُز سوم را افزایش دهیم و از ظرفیت نیروهای بسیجی و مردمی استفاده کنیم.
مدرس خیابانی ادامه داد: در دُز سوم کرونا در کشور، سیستان و بلوچستان نصف میانگین متوسط کشوری تزریق داشته و فاصله زیادی با میانگین ملی داریم که نیاز است همت بیشتری در این امر داشته باشیم.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در مدیریت ویروس کرونا افزود: کماکان اعلام خطر باید کرد چرا که این فضای آرامشی که داریم نتیجه تلاشی بوده که در این مدت شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در رابطه با مرزها به هیچ عنوان با بستن مرزها موافق نیستیم زیرا استان ما یک استان مرزی و اقتصادی است بنابراین بستن مبادی ورودی متصور نیست.
وی بیان کرد: افراد با تست مثبت کرونا مجاز به ورود به ایران نیستند و اگر این افراد ایرانی هستند قرنطینه می‌شوند و اگر اتباع خارجی‌اند به کشورشان بازگردانده می‌شوند.
مدرس خیابانی با بیان این‌که باید از واکسن‌های در دسترس برای تزریق دُز سوم استفاده کرد ادامه داد: بهترین واکسن موجودترین آن‌ است.
وی با بیان اینکه بیشترین آسیب را در پیک‌های کرونا در بین مردم اصناف و فعالان اقتصادی دیدند تاکید کرد: نیاز است که همت بیشتری برای تزریق دُز سوم داشته باشیم.
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 457243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *