فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

کشف ۲۸ تن روغن خوراکی در ایست و بازرسی چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج )اطلاعات سپاه/ با اختلالگران بازار بدون ملاحضه برخورد می کنیم

25 دی 1400 ساعت 11:35

خدارحم سارانی از کشف ۲۸ تن روغن خوراکی و حجم عظیمی از لوازم آرایشی در ایست و بازرسی از چهار دستگاه خودرو توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه چابهار خبر داد.


خدارحم سارانی؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: سپاه شهرستان چابهار در راستای مبارزه با جلوگیری از قاچاق، موفق به کشف روغن خواركي و حجم عظيمي از لوازم آرايشي در ایست و بازرسي شد.

وی افزود: در این عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان چابهار با همكاري دستگاه قضايی، دادستان و جهاد کشاورزی ۲۸ تن روغن خوراکی و حجم عظیمی از لوازم آرایشی و بهداشتی را از چهار دستگاه خودرو كه یک کشنده تریلی و سه دستگاه خودرو سواري کشف کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان ارزش اين محموله کشف را ۶ ميليارد و ۵۰۰ میلیون ريال بیان کردند.

وی ادامه داد: این کار تخلف است که قطعا قانونی با این اشخاص برخورد خواهد شد.

سارانی خاطر نشان کرد: این اقدامات باعث اختلال در بازار و نارضایتی مردم می شود که سپاه شهرستان چابهار برای ایجاد آرامش و امنیت روانی مردم به طور شبانه روز در حال بازرسی برای مقابله با متخلفان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457225

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457225/کشف-۲۸-تن-روغن-خوراکی-ایست-بازرسی-چابهار-توسط-پاسداران-گمنام-امام-زمان-عج-اطلاعات-سپاه-اختلالگران-بازار-بدون-ملاحضه-برخورد-می-کنیم

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir