۰
امام جمعه شهرستان چابهار مطرح کرد:

شکست دشمنان در مقابل عزت و عظمت ملت ایران/ اطاعت از اهل بیت باعث پیشرفت جوامع اسلامی می شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی گفت: دشمنان با ایجاد جنگ روانی بسیاری برای سیاه‌نمایی، تخریب، تضعیف و ناامید کردن ملت به راه انداختند اما همیشه در مقابل عزت و عظمت ملت ایران شکست خوردند.
شکست دشمنان در مقابل عزت و عظمت ملت ایران/ اطاعت از اهل بیت باعث پیشرفت جوامع اسلامی می شود
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی؛ امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهداف فتنه گران بیان کرد: فتنه‌گران همیشه و هیچگاه دست از فتنه برنمیدارند و در همه جا در حال فریب هستند تا زمانیکه حقیقت آشکار نشود فتنه‌گری ادامه دارد، موضوع ساده ای نیست که بخواهیم از کنار آن بگذریم و فتنه‌گران با همه وجودشان دنبال فتنه هستند فتنه گر واقعیت و حقیقت را به مدل خود جلوه می‌دهد و حتی از راه‌های شرعی وارد می‌شود و ارزش‌ها را زیر سوال می‌برد.
 
وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری افزود: عدالت و اطاعت از اهل بیت باعث انسجام در جامعه می‌شود که به هیچ فردی ظلم نشود و از تفرقه در جامعه جلوگیری شود و برای مسلمانان عزت آفرین می شود همانطور که حاج قاسم عزت بسیار زیادی برای ایران به وجود آورد و رهبر می‌فرماید ما باید دستورات اسلام را از فرزندان اهل بیت بگیریم.
 
خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: 16 دی ماه سالروز حماسه دانشجویان بسیجی در سال ۵۹ است که دانشگاه را رها کردند و به دانشگاه الهی رفتند و در هویزه از خاک و کشور و ناموس خود دفاع کردند و شهید شدند آنها افرادی بودند که دانشگاه را رها کردند و به حسین زمان خود پاسخ دادند و در مقابل فتنه گران ایستادند.
 
وی ادامه داد: در سال 1314 کشف حجاب به دستور رضاخان در کشور پیاده شد که بی حجابی را پله ترقی رشد و توسعه کشور می دید که بسیاری از ایرانیان با رضاخان مخالفت کردند و امام رضا می فرماید زن نباید در جامعه خودنمایی کند که باعث فتنه می شود نباید باعث تحریک مردها شوید چرا که جامعه به فساد و اعمال ناشایست روی می آورد و سلامت جامعه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.
 
حجت الاسلام موسوی گفت: 19 دی سالروز حماسه خونین مردم حوزه علمیه و مردم قم در سال ۵۶ بود که جنایتکاران در روزنامه اطلاعات سر مقاله‌ای که به دستور مستقیم شاه به رهبر کبیر انقلاب اهانت کردند مردم قم غیرتمندانه به همراه علما به میدان آمدند و از امام دفاع کردند و خون ها ریخته شد این عزت و عظمت ما نتیجه خون دادن مردم در 19 دی است و یاد همه شهدا را گرامی میداریم.
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 457212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *