معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار مطرح کرد:

روح بسیج؛ احیا کننده عزت و سرافرازی ایران اسلامی در دنیا/ تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ ضامن ماندگاری انقلاب در برابر هجمه دشمنان است

2 آذر 1400 ساعت 11:25

سرهنگ پاسدار حمید آذریان گفت: بسیج یادگاری ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که می توان از آن به عنوان یک ظرفیت تمام نشدنی برای نظام و ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی یاد کرد.


به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار حمید آذریان؛ معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در جمع خانواده شهدا گفت: هفته بسیج فرصت خوبی است تا از خانواده های شهدای عزیز بسیجی تجلیل و قدردانی کنیم چرا که شهدا و خانواده هایشان حق زیادی بر گردن ما دارند.
 
وی با اشاره به اهمیت هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج این نیست که ما بگوییم که یک هفته بسیجی هستیم، این که روح و تفکر بسیجی در جامعه غالب باشد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب توجه به این معنا که هر موقعیتی که ما ریشه یابی می کنیم از تفکر بسیجی موفقیت به دست آمده است.
 
وی با بیان اینکه بسیجی بودن در حقیقت همان اخلاص داشتن، کار و تلاش و خدمت بی‌منت به مردم است تصریح کرد: اگر امروز امنیتی در کشورمان داریم، مرهون شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار افزود: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ و ترسیم مسیر حرکت نسل ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده‌ شهدا، با تأسی از اهل بیت، با درایت و استقامت، میدان‌دار آن هستند.
 
با بیان اینکه شهدا از جان خود برای انقلاب و مردم گذشتند اذعان کرد: یادآوری این رشادت و از خود گذشتگی ها به نسل جوان باید در همه زمان ها در اولویت باشد چراکه آرامش و امنیت امروز کشورمان مرهون آن رشادت ها است.
 
وی ادامه داد: بی شک ایثارگری‌های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد، لذا همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم.
 
آذریان گفت: شهدا افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان ها و اهداف مقدس آنان، ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان از دست رفته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات را حركت حول محور تفكر بسیجی است که اگر این اتفاق بیفتد و آحاد جامعه و مسئولان بتوانند این عنصر گران‌قیمت را در وجود خودشان نهادینه کنند، قطعاً پیروزی‌های مکرری حاصل خواهد شد.
 
 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از پاسداران از خانواده شهدای دیدار و تجلیل کردند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 457059

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457059/روح-بسیج-احیا-کننده-عزت-سرافرازی-ایران-اسلامی-دنیا-تداوم-فرهنگ-ایثار-شهادت-ضامن-ماندگاری-انقلاب-برابر-هجمه-دشمنان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir