۰
معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار:

توزیع ۲۰۰بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندان چابهاری/ ایجاد روحیه جهادی در نسل جدید انقلاب ادامه راه رزمندگان دفاع مقدس است

حمید آذریان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیج دانش آموزی و دانشجویی سپاه شهرستان چابهار 200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان در چابهار توزیع شد.
توزیع ۲۰۰بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندان چابهاری/ ایجاد روحیه جهادی در نسل جدید انقلاب ادامه راه رزمندگان دفاع مقدس است
سرهنگ حمید آذریان؛ معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در حاشیه اهدای لوازم التحریر در مدرسه خدیجه کبری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در جنگ سخت نقش آفرینی قشر دانش آموز را می بینیم و امروز بسیج دانش آموزی در جنگ نرم حضور دارد و با برنامه هایی که در مدارس اجرا می شود، مرکز نشر معارف اسلامی است و یک سنگر مستحکمی در مدارس شکل گرفته است.
 
وی افزود: هرچه تعامل بسیج، سپاه، آموزش و پرورش بیشتر شود شاهد اتفاقات فرهنگی خوبی خواهیم بود به طوری که انواع پویش ها و مسابقات فرهنگی سیاسی در فضای مجازی اجرا شده است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار با اشاره به اهدای 200 بسته لوازم التحریر تصریح کرد: این بسته ها هر کدام به ارزش 400 هزارتومان توسط بسیج دانشجویی و دانش آموزی سپاه چابهار تهیه و در بین دانش آموزان مدرسه خدیجه کبری در چابهار توزیع شد.
 
وی در ادامه در خصوص هفته بسیج اذعان کرد: امروز ارتش بیست میلیونی از منظر امام خمینی (ره) به وضوح در همه عرصه‌ها تحقق یافته و شاهد هستیم که بسیج مستضعفان به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.
 
آذریان ادامه داد: اهدای بسته های لوازم التحریر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و انفاق در بین دانش آموزان انجام شد.
 
وی هدف از برگزاری این پویش را تقویت حس کمک به هم نوع، گسترش روحیه جهادی در میان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: فرزندان ما با این اقدامات یاد می گیرند که به هم کلاسی‌ها و دانش آموزان بی بضاعت مدرسه خود کمک کنند تا از تحصیل باز نمانند.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 457057
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *