۰
مسئول بهداری سپاه شهرستان چابهار:

ویزیت رایگان بیش از ۹۰۰نفر از مردم چابهار توسط بسیج جامعه پزشکی/ ارائه خدمات برای بهبود رفاه و آسایش زندگی جامعه است

محمود اردونی از ویزیت رایگان بیش از 973 نفر از شهروندان چابهاری در هفته بسیج خبر داد
ویزیت رایگان بیش از ۹۰۰نفر از مردم چابهار توسط بسیج جامعه پزشکی/ ارائه خدمات برای بهبود رفاه و آسایش زندگی جامعه است
محمود اردونی؛ مسئول بهداری سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج بهداری سپاه شهرستان چابهار با همکاری شبکه بهداشت و درمان در قالب طرح ویزیت رایگان خدمات رایگان پزشکی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق کمتر برخوردار ارائه کرد.

وی ادامه داد: این برنامه در راستای محرومیت زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

مسئول بهداری سپاه چابهار تصریح کرد: از ابتدای هفته بسیج تا به امروز چهار تیم پزشکی در مناطق حاشیه نشین و شهری به صورت روزانه مستقر بوده و روزانه بیش از 200 نفر بیمار ویزیت رایگان می شوند.

وی هدف از اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم را ارتقای سطح سلامت مناطق محروم دانست و افزود: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم های درمانی به محله های کم برخوردار به منظور ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد یکی از اهداف مهم جامعه پزشکی است.

اردونی اذعان کرد: این گروه‌ها متشکل از یک پزشک و پرستار، خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع دارو به صورت رایگان را ارائه می‌دهند.

وی گفت: ارائه خدمات درمانی در روستاهای محروم با استقبال مردم مواجه شده و تا پایان هفته بسیج تیم درمانی در این مناطق حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف بسیج ارائه خدمات مطلوب برای بهبود رفاه و آسایش زندگی مردم است چیزی که قبلا از انقلاب رژیم پهلوی به آن به ویژه در مناطق دور افتاده و محروم مثل سیستان و بلوچستان توجه نمیکرد.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 457056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *