مسئول بهداری سپاه شهرستان چابهار:

ویزیت رایگان بیش از ۹۰۰نفر از مردم چابهار توسط بسیج جامعه پزشکی/ ارائه خدمات برای بهبود رفاه و آسایش زندگی جامعه است

2 آذر 1400 ساعت 9:38

محمود اردونی از ویزیت رایگان بیش از 973 نفر از شهروندان چابهاری در هفته بسیج خبر داد


محمود اردونی؛ مسئول بهداری سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج بهداری سپاه شهرستان چابهار با همکاری شبکه بهداشت و درمان در قالب طرح ویزیت رایگان خدمات رایگان پزشکی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق کمتر برخوردار ارائه کرد.

وی ادامه داد: این برنامه در راستای محرومیت زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

مسئول بهداری سپاه چابهار تصریح کرد: از ابتدای هفته بسیج تا به امروز چهار تیم پزشکی در مناطق حاشیه نشین و شهری به صورت روزانه مستقر بوده و روزانه بیش از 200 نفر بیمار ویزیت رایگان می شوند.

وی هدف از اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم را ارتقای سطح سلامت مناطق محروم دانست و افزود: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم های درمانی به محله های کم برخوردار به منظور ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد یکی از اهداف مهم جامعه پزشکی است.

اردونی اذعان کرد: این گروه‌ها متشکل از یک پزشک و پرستار، خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع دارو به صورت رایگان را ارائه می‌دهند.

وی گفت: ارائه خدمات درمانی در روستاهای محروم با استقبال مردم مواجه شده و تا پایان هفته بسیج تیم درمانی در این مناطق حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف بسیج ارائه خدمات مطلوب برای بهبود رفاه و آسایش زندگی مردم است چیزی که قبلا از انقلاب رژیم پهلوی به آن به ویژه در مناطق دور افتاده و محروم مثل سیستان و بلوچستان توجه نمیکرد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 457056

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457056/ویزیت-رایگان-بیش-۹۰۰نفر-مردم-چابهار-توسط-بسیج-جامعه-پزشکی-ارائه-خدمات-بهبود-رفاه-آسایش-زندگی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir