۰
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار:

تشکیل و توسعه یک جامعه آرمانی انقلاب منوط به تفکر بسیج است/ الگو پذیری ملت های آزادی خواه آینده قدرت طلبی جهان را متحول می کند

علیرضا میر گفت: یک جامعه آرمانی همانند بیانات مقام معظم رهبری که در همه زمینه ها همراه با راهبردهایی همچون وآینده نگری و توجه به مردم و خاصه مستضعفین، ایمان بر پایه عقل، بصیرت و آزادگی نهادینه شود، دشمن را ناکام خواهد گذاشت.
تشکیل و توسعه یک جامعه آرمانی انقلاب منوط به تفکر بسیج است/ الگو پذیری ملت های آزادی خواه آینده قدرت طلبی جهان را متحول می کند

 
علیرضا میر؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به تفکر بسیج در شکل گیری انقلاب و تداوم آن در طی این سالها بیان کرد: بسیج به عنوان مهمترین عنصر شکل گیری انقلاب همواره مورد توجه بوده است، بسیج مجموعه ای از زنان و مردانی است که با تفکرات و باورهای ایمانی شجره طیبه ای را ترسیم کرده اند که میوه های آن ایمان و تقوا است.
 
وی افزود: بسیج پیش از شکل گیری انقلاب با نصب العين قرار دادن فرامین حضرت امام خمینی به عنوان بنیانگزار انقلاب اسلامی توانست نیروهای انقلابی را سازماندهی کند و روند شتابی انقلاب را سرعت بخشد.
 
معاون فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به موفقیت این تفکر در رشد انقلاب و پیشرفت در برابر استکبار و تحریم ها تصریح کرد: چنانچه قرار باشد در جامعه های مسیر رو به رشد و توسعه در پیش گرفته شده و کلیه مراتب و مراحل آن با سرعت هرچه تمامتر و با سلامت پشت سرنهاده شود، باید همه امکانات و عوامل ملی و محلی آن جامعه بسیج شود تا هم با صرف کمترین هزینه و هم در ابعاد گسترده تر بتواند از همه مواهب و نتایج آن منتفع شود و آنگاه است که میتواند به همه اثرات و تبعات شوم ناشی از توسعه نیافتگی در سریعترین زمان ممکن خاتمه بخشد.
 
وی ادامه داد: مسائل و مشکلات بغرنج و آلامآوری که میتوانند موجودیت و بقای ملتی را ازهستی ساقط کرده و به بهای نابودی و همه سرمایه های انسانی و ملی آن جامعه منتهی شود.
 
میر با اشاره به اینکه امروز بسیج پیشانی و خط مقدم مقابله با مستکبران جهان است اذعان کرد: هر جا که دشمن قد علم کرده، تفکر بسیجی بدون محدویت جغرافیایی در برابر آن ایستاده و از حیثیت و ناموس مسلمانان جهان دفاع کرده و امروز به واقع همین تفکر بسیجی عامل فرسایش و زوال دشمن شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج باعث الگو کشورهای منطقه مانند عراق برای مبارزه با استکبار شده است گفت: بسیج و هسته‌های آن به عنوان نماد قدرت و تفکر انقلاب باید در میان ملتهای مسلمان نقش آفرینی کنند.
 
وی ادامه داد: امروز مدل و تفکر بسیجی در کشورهای جهان به خوبی شناخته شده و بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه جهان از این نهاد انقلابی، تاثیر پذیرفته‌اند و نقش و راهبردهای بسیج در نجات ملت‌هایی چون سوریه و عراق انکارناپذیر است.
 
معاون فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به اینکه بسیج راهگشای آینده کشور و امیدبخش مردم است اظهار کرد: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس را می توان در چند محور از جمله تقویت بنیه دفاعی کشور در برابر تجاوزات ‏دشمن، نهادینه کردن حضور مردم برای دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی، ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و سلحشوری و ایجاد ‏تغییر در فرهنگ جنگ های کلاسیک مورد توجه قرار داد.
 
وی افزود: اگر تفکر بسیجی توسط مسئولان همانند رهبر معظم انقلاب در حوزه فردی، خانوادگی، اجتماعی، استکبار ستیزی، دفاع ‏همه جانبه در برابر تهدیدات، آینده نگری و توجه به مردم و خاصه مستضعفین، همراه با راهبردهایی همچون آرمان گرایی و واقع ‏نگری، ایمان بر پایه عقل، بصیرت و آزادگی، همت و اراده، پشتکار و آمادگی، در صحنه بودن و شیفته خدمت بودن نه اینکه تشنه ‏برای قدرت نهادینه شود کشور با پیشرفتی سریعتر در اکثر حوزه ها، طمع دشمنان انقلاب را نسب به کشور ناکام خواهد کرد.
 
میر گفت: بسیجی یعنی ولایت مداری، یعنی دین داری، یعنی چشمان پاک، بسیجی کسی است که اجرش را در این دنیا و به هر قیمتی به دست نمی آورد.
 
وی ادامه داد: بسیجی سعی دارد آخرت خود را بسازد و این آخرت را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کند، خود را به زحمت می اندازد تا مردمان کشورش در آرامش باشند، هر کاری می کند که تا رفاه در سراسر کشور یکسان باشد.
 
معاون فرماندار خاطر نشان کرد: بسیجی یک روحیه خدایی دارد و سعی می کند سیره و رفتار امامان و اسلام را که همان و لایت و رهبری است را در جامعه برپا کنند و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و بدون هیچ گونه درآمدی تمامی کارها را برای رضایت خدا انجام می دهند

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 457053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *