مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار:

بسیج بدون حد و مرز بازوی قوی اسلام در دنیا است/ تعامل و وحدت علما باعث خنثی شدن توطئه مذهبی دشمنان در استان شد

1 آذر 1400 ساعت 10:49

حجت الاسلام خدامراد بامری گفت: بسیج این نیروی مردمی با تمام توان، در تمامی عرصه‌ها حضوری اثر بخش داشته است.


به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام خدامراد بامری؛ مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار در دیدار با مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: با گذشت ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت شده که وجود بسیج در ماندگاری انقلاب و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر بوده و این نیروی مردمی با تمام توان، در تمامی عرصه‌ها حضوری اثر بخش داشته است.
 
وی ادامه داد: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با هدف گسترش و ارتقای فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی جامعه اهل سنت استان در حال فعالیت هستند.
 
وی افزود: تعامل و همکاری همه جانبه این نهاد با علما و روحانیون اهل سنت نقش موثری در خنثی سازی توطئه‌های مختلف دشمنان برای ایجاد اختلافات مذهبی، قومی و عقیدتی دارد.
 
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار با تاکید بر اجرای برنامه‌ها با تمام توان در جهت تحقق اتحاد اسلامی تصریح کرد: درس هایی که از دوران دفاع مقدس آموختیم کمک کننده ما در این سال ها بود پس امروز هم هدف ما گسترش بسیج است تا با همکاری جوانان  با حضور در این تشکیلات نقش آفرینی بیشتری در اداره جامعه داشته باشند.
 
وی با اشاره به راهبرد تحقق بسیج در ترویج گفتمان و کمک به انقلاب گفت: دفاع بسیج مرز ندارد، هر جا انقلابی به نام اسلام نیاز به کمک داشته باشد بسیج ورود می‌کند
 
حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: قدم نهادن در مسیر تحقق آرمان های بسیج افتخاری بزرگ بوده و با تمام توان و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها در شهرستان برای برپایی هر چه باشکوه برنامه های هفته بسیج تلاش خواهیم کرد.

 انتهای پیام/
 


کد مطلب: 457052

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457052/بسیج-بدون-حد-مرز-بازوی-قوی-اسلام-دنیا-تعامل-وحدت-علما-باعث-خنثی-شدن-توطئه-مذهبی-دشمنان-استان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir