۲
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار:

توزیع گاز چابهار بصورت الکترونیکی انجام می شود/ شرکت ها نسبت به ذخیره سازی برای جبران کمبودها اقدام کنند

علیرضا میر گفت: برای جلوگیری از فروش خارج از شبکه، توزیع گاز مایع بین افراد، اصناف و خانوار بصورت الکترونیک و از طریق دستگاه پُز صورت می گیرد.
توزیع گاز چابهار بصورت الکترونیکی انجام می شود/ شرکت ها نسبت به ذخیره سازی برای جبران کمبودها اقدام کنند
علیرضا میر؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و احتمال کمبود گاز مایع در چابهار بیان کرد: طی جلسه ای که با اداره صمت، ناحیه نفتی و شرکت پرسی ایران گاز برگزار و موضوعات و مسائل مرتبط با مشکلات گاز مایع طی ماه های آینده در شهرستان مطرح شد.

وی افزود: شرکت پرسی ایران گاز و سایر شرکتهای تامین و توزیع کننده سطح شهرستان نسبت به جذب کامل سهمیه باید با برنامه ریزی تهیه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار تصریح کرد: کلیه متصدیان شرکتها و تاسیسات تامین کننده گاز مایع با توجه به فرارسیدن فصل سرما و جلوگیری از بحران های احتمالی در این فصل، نسبت به ذخیره سازی گاز مایع بر اساس نیاز در مخازن انجام شود.

وی ادامه داد: ادارات مرتبط که نقش نظارتی دارند از جمله؛ فرمانداری، بخشداری های تابعه، صمت، تعزیرات، استاندارد، ناحیه نفتی، اداره کار بر اصول فنی، تجهیزات، اطفاء و اعلام حریق کلیه تاسیسات سطح شهرستان باید نظارت دقیق، مستمر و مداوم داشته باشند.

میر گفت: در صورتی که متصدیان تاسیسات و شرکتها نسبت به جذب کامل و به موقع سهمیه اقدام نکنند، اداره صمت نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیری اقدام کند.

وی گفت: شرکت پرسی ایران گاز از طریق منطقه و ناحیه نفتی پیگیری کند تا تامین و حمل به موقع گاز مایع از مبدا انجام تا در هفته و ماه های آینده با چالش روبرو نشویم.

معاون فرماندار چابهار افزود: ناوگان کشنده حامل حمل گاز مایع از مبدا به مقاصد مشخص و خودروهای زامبیاد حامل توزیع که از محل تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید به شرکت پرسی ایران گاز و بخش خصوصی این شهرستان اختصاص داده شده هر چه سریعتر در چرخه حمل و توزیع قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جهت شفاف سازی موضوع و جلوگیری از فروش خارج از شبکه، توزیع گاز مایع بین افراد، اصناف و خانوار بصورت الکترونیک و از طریق دستگاه پُز صورت گیرد.

میر گفت: شرکت پرسی ایران گاز تلاش کند تا اطلاع رسانی لازم را در فضای مجازی و حقیقی (چاپ و نصب بنر) برآحاد و اقشار جامعه داشته تا افراد و خانواری که هنوز موفق به ثبت نام در سامانه مربوطه نشدند، نسبت به ثبت نام اقدام تا دریافت خدمات گاز مایع را از عاملین فروش و توزیع داشته باشند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 457022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *