۲
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

خطر موج ششم کرونا با امتناع از دریافت واکسن توسط افراد در چابهار/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید رعایت شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار از خیزش موج ششم بیماری کرونا در صورت پوشش ناقص واکسیناسیون توسط افراد در چابهار خبر داد.
خطر موج ششم کرونا با امتناع از دریافت واکسن توسط افراد در چابهار/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید رعایت شود
به گزارش چهاربهاران، همایون دادگر؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در سی و هفتمین جلسه ستاد کنترل و مدیریت بیماری کرونا ضمن ارائه آخرین وضعیت پوشش واکسیناسیون در شهر چابهار، مناطق حاشیه شهر و روستایی، روند فعلی را مناسب اما ناکافی خواند و بیان کرد: با توجه به گستردگی منطقه و افزایش جمعیت برای پوشش کامل مردم نیاز به افزایش مراکز و پایگاه های واکسیناسیون داریم.

وی با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص خیزش موج ششم بیماری کرونا در صورت پوشش ناقص واکسیناسیون تصریح کرد: ر‌وند فعلی واکسیناسیون در شهرستان چابهار طی هفته‌های گذشته با توصیه‌های علماء، همکاری سپاه پاسداران و بسیج شهرستان، دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم سرعت قابل‌توجهی گرفته است اما همچنان بسیاری از افراد واجد شرایط از تزریق واکسن امتناع کرده و علاوه بر خود، سلامتی سایر افراد جامعه را نیز به خطر می‌اندازند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: با توجه با نزدیک شدن فصل زمستان و شیوع بیماری و آلرژی های فصلی، نگرانی‌ از خیزش موج جدید کرونا در کشور دوچندان است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به پوشش کامل واکسیناسیون اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: عدم توجه افراد به واکسیناسیون بدون شک باعث موج ششم بیماری و به خطر انداختن جان افراد و خانواده ها می شود.

دادگر اشاره کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی نباید پس از دریافت واکسن از سوی افراد قطع شود و این تصور اشتباه است که باید همگان به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان پس از واکسیناسیون باید ادامه داشته باشد تا زمانی که کلیه افراد واکسینه و دیگر هیچ خطری جامعه را تهدید نکند.


 
 
 
 
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 456980
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *