۰
فرماندار شهرستان کنارک خبر داد:

آغاز طرح آبرسانی به پنج روستا در زرآباد و کنارک به همت طرح ملی نذر آب/ 106 تانکر ذخیره آب توسط خیرین به مردم اهدا شد

حمید الدین یوسفی از آغاز طرح ملی نذر آب 4 و آبرسانی به پنج روستا به همت استان تهران در زرآباد و کنارک خبر داد.
آغاز طرح آبرسانی به پنج روستا در زرآباد و کنارک به همت طرح ملی نذر آب/ 106 تانکر ذخیره آب توسط خیرین به مردم اهدا شد
حمیدالدین یوسفی؛ فرماندار شهرستان کنارک در حاشیه بازدید از اجرای طرح ملی نذر آب ۴ در شهرستان زرآباد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: خدمت رسانی به مردم جنوب استان با توجه به شرایط کرونایی و محرومیت هایی که وجود دارد یکی از نیازهای مهم و اساسی است که نهادها و ارگان های مهم باید به آن توجه کنند که در این راستای طرح ملی نذر آب 4 هلال احمر در حال اجرا است.
 
وی افزود: طرح نذر آب 4 با حضور تیم اعزامی جمعیت هلال احمر استان تهران از هیجدم شهریور ماه به مدت چهار روز در روستا بویژه مناطق عشایرنشین زرآباد آغاز شده است.
 
فرماندار کنارک تصریح کرد: در این بازدیدها مدیران عامل جمعیت هلال احمر استانهای تهران و سیستان و بلوچستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران، معاونین داوطلبان و روسای حراست دو استان حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: تیم های پزشکی با حضور پزشکان متخصص، چشم پزشک، دندانپزشک، متخصص زنان و اطفال در دبیرستان شهید میر حسینی زرآباد در حال ارائه خدمات به مردم هستند.
 
یوسفی با اشاره به اقلام اهدایی خیران تهرانی اذعان کرد: هزار و‌ ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی و ۱۰۶ تانکر ذخیره آب، لوازم التحریر، آب معدنی، کپسول و دستگاه اکسیژن ساز و آغاز طرح آبرسانی به ۵ روستا اهدایی خیرین تهرانی جهت روستائیان شهرستان های زرآباد و کنارک است.
 
وی گفت: در حاشیه توزیع اقلام اهدایی، آیین کلنگ زنی آغاز پروژه طرح آبرسانی پایدار به روستای امام آباد با حضور مسئولین برگزار شد.
 
فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: مدرسه 2 کلاسه در روستای خیرآباد و توزیع کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستا از دیگر برنامه های طرح ملی نذر آب ۴ در شهرستان زرآباد بود.
 
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 456922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *