۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار:

نانوایی های متخلف چابهاری نقره داغ شدند/ تشکیل پرونده جریمه ۴۲۰ میلیون ریالی سه نانوایی در چابهار

حمیدرضا شایان از جریمه ۴۲۰ میلیون ریالی برای سه نانوایی متخلف در شهرستان چابهار خبر داد.
نانوایی های متخلف چابهاری نقره داغ شدند/ تشکیل پرونده جریمه ۴۲۰ میلیون ریالی سه نانوایی در چابهار
حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صمت چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به انجام گشت های مشترک بازرسی از نانوایی های سطح شهر چابهار با حضور نمایندگان کارگروه آرد و نان شهرستان و بررسی سوابق و مستندات ارائه شده، سه واحد خبازی متخلف شناسایی شد.
 
وی افزود: موضوع تخلف نانوایی های مذکور کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای بود.
 
رئیس اداره صمت چابهار تصریح کرد: پس از بررسی هاي انجام شده از این نانوایی ها فرم جریمه به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.
 
وی ادامه داد: نانوایی های شهری و روستایی، با دریافت آرد و سوخت یارانه ای، مکلف به پخت نان با کیفیت بوده و همچنین ملزم به رعایت وزن قانونی، نرخ ابلاغی و مسائل بهداشتی هستند.
 
شایان گفت: بازرسان صمت، بهداشت، غله و نماینده فرمانداری و رئیس اتحادیه نانوایان بطور مستمر در غالب گشت مشترک از نانوایی های شهرستان بازدید کرده و ضمن ابلاغ توصیه های لازم، در صورت مشاهده تخلف با متصدیان واحدهای صنفی نانوایی برخورد تعزیری می کنند.
 
 رییس اداره صمت چابهار خاطرنشان کرد: از شهروندان چابهاری درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره صمت اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
 
 
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 456918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *