۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار خبرداد:

جریمه۱۰میلیاردی برای تخلف سوخت یک نانوایی در دشتیاری/ هرگونه جابجایی حواله ها و مصرف خارج از حوزه در صنوف غیرقانونی است

حمیدرضا شایان گفت: یک واحد نانوایی روستایی در شهرستان دشتیاری بدلیل عرضه خارج شبکه سوخت یارانه ای به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جریمه شد.
جریمه۱۰میلیاردی برای تخلف سوخت یک نانوایی در دشتیاری/ هرگونه جابجایی حواله ها و مصرف خارج از حوزه در صنوف غیرقانونی است
حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: یک واحد صنفی نانوایی روستایی در بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری به دلیل عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت جریمه و پرونده واحد مذکور جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.
 
وی افزود: سوخت و آرد یارانه ای که در اختیار نانوایان برای تولید و پخت نان مورد استفاده قرار می گیرد، متاسفانه با توجه به تفاوت نرخ فرآورده های سوختی و آرد در محدوده مرز با کشور پاکستان، شاهد سواستفاده و عرضه این کالاها بصورت قاچاق هستیم.
 
رئیس اداره صمت چابهار تصریح کرد: نانوایی متخلف سوخت یارانه ای را به جای پُخت نان و عرضه آن بین مردم، به صورت آزاد و قاچاق به فروش می رساند.
 
وی گفت: پس از وصول پرونده و مراحل قانونی مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت یارانه ای محرز دانسته و متهم را به پرداخت جریمه نقدی به میزان تخلف 10میلیارد ریال محکوم شد.
 
شایان ادامه داد: هرگونه جابجایی حواله یا عین فرآورده نفتی یارانه‌ای تخصیص یافته، اعم از تغییر در نوع مصرفی که فرآورده به آن منظور به مصرف‌کننده تعلق گرفته است و یا تغییر در مصرف‌کننده آن از طریق فروش، واگذاری و یا هر طریق دیگر صورت گیرد تخلف است.
 
وی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجه با اینگونه موارد، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 456910
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *