۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

تعطیلات و محدودیت های جدید با رعایت مردم موثر است/ کلیه سفرها باید لغو شود/ واکسیناسیون بدون معطلی ادامه دارد

مهدی میرادی گفت: باتوجه به وضعیت شیوع کرونا و مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا، تعطیلی شش روزه در شهرستان چابهار از امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه لغایت روز یکشنبه ۳۰ مرداد است و فرصتی مناسب برای قطع زنجیره این ویروس بوده که با در خانه ماندن محقق می‌شود.
تعطیلات و محدودیت های جدید با رعایت مردم موثر است/ کلیه سفرها باید لغو شود/ واکسیناسیون بدون معطلی ادامه دارد
مهدی میردادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در چابهار بیان کرد:  روند فعلی موارد ابتلا و بستری با توجه با غالب بودن دلتا ویروس همچنان صعودی است و از سوی دیگر شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی نیز نسبت به قبل بسیار کاهش یافته است.

وی افزود: تعطیلات و محدودیت های ۶ روزه در کشور فرصت مناسبی است تا روند انتقال بیماری متوقف شود که لازمه آن درخانه ماندن و عدم ترددهای غیر ضروری توسط مردم در سطح شهر است تا شاهد تغییر وضعیت فوق بحرانی فعلی باشیم.

وی تصریح کرد: ویروس دلتا کرونا با توجه به قدرت سرایت بسیار بالا نسبت به گونه های قبلی این بمیاری، هم اکنون در بسیاری از استان های کشور شیوع پیدا کرده و غالب شده است، لذا نباید عده ای تعطیلات اعمال شده را فرصتی برای سفر رفتن بدانند و جان خود و سایر افراد را با اهمال کاری به خطر بیندازند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در خصوص فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون نیز گفت: تمامی مراکز بهداشتی اعم از شهری و روستایی ، مراکز درمانی، اورژانس ۱۱۵ و مراکز تجمیعی واکسیناسیون مطابق روال همیشه با قوت به فعالیت خود ادامه می دهند و هیچ گونه معطلی در امر واکسیناسیون وجود ندارد.

میردادی ادامه داد: واکسیناسیون راه موثر برای ریشه کنی و مقابله با حوادث دلخراش ناشی از مبتلا به کرونا است و بادی مردم به این نکته توجه خاص و ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات ، شرکت ها و واحدهای صنفی در این ایام اظهار کرد: در محدودیت های اعمال شده برای اصناف، کلیه واحدهای مراکز تجاری ، پاساژها و بازارهای سرپوشیده ، و سایر واحدهای صنفی و صنعتی به جز واحدهای صنفی گروه شغلی شماره ۱ میبایست تعطیل و غیر فعال هستند، لذا از همه این عزیزان تقاضا داریم بمنظور کنترل ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال بیماری به محدودیت ها و دستورالعمل های اعلام شده توجه و پایبند به قوانین باشند.
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 456880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *