۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار:

محدودیت های جدید فقط با همکاری مردم مانع شیوع کرونا است/ طرح واکسیناسیون باید با قوت اجرا شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه ستاد کرونا شهرستان گفت: محدودیت های جدید همراه با تعطیلی سراسری زمانی مانع شیوع کرونا می شود که مردم همگام با مسئولین اقدامات لازم را انجام دهند.
محدودیت های جدید فقط با همکاری مردم مانع شیوع کرونا است/ طرح واکسیناسیون باید با قوت اجرا شود
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه ستاد کرونا با اشاره به اوضاع وخیم و قرمز این بیماری در کشور و استان بیان کرد: امروز در شرایط فوق بحرانی این بیماری مهلک نسبت به ماه های گذشته در سطح کشور قرار داریم به گونه ای که آمار مبتلایان ما در جهان رتبه اول را دارد و یکی از علل این حادثه عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی ادامه داد: یکی از بهترین راه های قطع زنجیره کرونا واکسن است پس باید طرح واکسیناسیون کووید۱۹، با قوت و قدرت بیشتری دنبال شود.

فرماندار چابهار با اشاره به مصوبات و تصمیمات ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا کشور تصریح کرد: کلیه مکان ها، بازارهای تجاری و محلی ، ادارات، دستگاه های اجرایی، بانکها، بجز شرکتها و ارگانهای خدمات رسان در تاریخ مشخص شده تعطیل هستند.

وی افزود: از ورود کلیه خودروهای با پلاک شهرستان و غیر بومی به داخل شهر خودداری و در صورت مشاهده جرائم پیش بینی شده، لحاظ خواهد شد.

وی اذعان کرد: عدم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا شهرستان توسط مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی، برخورد قانونی و قضایی در انتظار مدیران خاطی خواهد بود.

بامری گفت: ورودی و خروجی شهر چابهار با مدیریت و نظارت نیروهای نظامی و انتظامی، پلیس راه، دریابانی و استقرار نیروهای شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، راهداری و۰۰۰ از سه محور درب گیت شمالی منطقه آزاد، پلیس راه و جاده ساحلی رمین کنترل می شود.

وی ادامه داد: کلیه ترددات شبانه از ساعت ۲۲ لغایت ۳بامداد، در سطح شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده ،جرائم قانونی لحاظ خواهد شد.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه همه ما موظف به رعایت مصوبات هستیم یادآورشد: با توجه به محدودیت ایجاد شده و تعطیلی کلیه تفرجگاهها، پارکها، مکان های گردشگری از استقرار و راه اندازی کمپ و چادر خودداری و جلوگیری شود.

وی گفت: مشارکت و همراهی کلیه مردمان میهمان نواز این دیار، جهت قطع زنجیره و ریشه کن کردن این ویروس منحوس، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی مورد انتظار بوده و در این شرایط حساس از پذیرش هر گونه میهمان خانوادگی و مسافر در منازل و میهمانسراهای شخصی خودداری شود.
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 456879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *