۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار خبر داد:

ارائه آب آشامیدنی به مردم با نرخ قبلی در چابهار/ هرگونه تغییر قیمت باید با نظارت و برنامه ریزی باشد

حمیدرضا شایان گفت: آب آشامیدنی در شهر چابهار تا اطلاع ثانوی با نرخ قبل تولید و عرضه می شود.
ارائه آب آشامیدنی به مردم با نرخ قبلی در چابهار/ هرگونه تغییر قیمت باید با نظارت و برنامه ریزی باشد
حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده چند روز اخیر، در خصوص تامين، توزیع و هزینه های تامین آب شیرین در شهرستان بیان کرد: یکی از معضلات ما در شهر چابهار تامین آب شرب بهداشتی است که در حال حاضر بصورت ایستگاه ها به مردم عرضه می شود و راه حل اساسی آن ایجاد یک تصفیه خانه در منطقه است.
 
 وی افزود: با توجه به کمبود آب آشامیدنی در روزهای گذشته توسط عوامل فروش آب و بررسی مشکلات صنف مذکور و نیز بنابر اظهار متصدیان تولید و فروش آب شیرین به شهروندان، مبنی بر اینکه آب مورد نیاز توسط تانکرهای حمل آب از مبادی مختلف تامین می شود.
 
رئیس اداره صمت چابهار تصریح کرد: نرخ حمل آب توسط تانکرها در طی روزهای اخیر افزایش یافته است و نیز سایر هزینه های تولید نیز افزایش داشته است که این امر امکان تولید و فروش آب گالنی با قیمت های قبلی توجیه اقتصادی ندارد.
 
وی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب شهرستان نسبت به تامین آب شرب بهداشتی با نرخ مصوب از محل ایستگاه ترمینال با عاملین فروش آب همکاری داشته باشد و نرخ فروش آب به همان قیمت قبلی عرضه شود.
 
شایان اذعان کرد: یکی از دلایل افزایش نرخ حمل آب توسط تانکرهای محلی سوخت یارانه ای ماهانه است و طی جلساتی در آینده با حضور نمایندگان ادارات مرتبط برگزار و تصمیم گیری شود.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تامین آب شرب بهداشتی توسط آب و فاضلاب به عاملین فروش آب شیرین، ظرف مدت ۱۰ روز، اتحادیه مربوطه نسبت به برآورد نرخ پیشنهادی به کارگروه تنطیم بازار داده شده است تا آن زمان نرخ آب شرب درب آب فروشی مطابق روال قبل به شهروندان عرضه می شود.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 456858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *