۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

ریسک ابتلا به کرونا در افراد مسن با واکسن کمتر می شود/ جمعی از مردم پلان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

عبدالرسول خدمتی گفت: ویروس کرونا بیشتر برای افراد سن بالایی که از آنها مراقبت نشود، کسانی که بیماری‌های زمینه ای مزمن دارند خطرناک است و با واکسیناسیون از مبتلاشدن جلوگیری کنند.
ریسک ابتلا به کرونا در افراد مسن با واکسن کمتر می شود/ جمعی از مردم پلان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند
عبدالرسول خدمتی؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در حاشیه واکسیناسیون جمعی از مردم بخش پلان به خبرنگار چهاربهاران گفت: کاهش سن واکسیناسیون سبب شده تا پوشش واکسیناسیون گسترش یابد و افراد بیشتری امکان دریافت واکسن را داشته باشند.
 
وی افزود: ‌در طرح واکسیناسیون کرونا کلیه پرسنل در تمامی ایام هفته و بدون وقفه مشغول خدمات دهی و حضور درب منازل افراد هستند تا هرچه سریعتر گروه های هدف در مقابل ویرس منحوس و مهلک کرونا واکسینه شوند.
 
رئیس مرکز بهداشت چابهار تصریح کرد: از آنجایی که واکسیناسیون اهمیت آن از گذشته مشخص است معمولا یک راه کم عارضه و نسبت به بیماری بسیار عوارض واکسن کمتر بوده و خوشبختانه اثربخشی خوبی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه سرعت انتقال ویروس انگلیسی بسیار بالا است، ادامه داد: ویروس هندی کشندگی وحشتناک دارد و بیماری را سخت‌تر کرده است و همه گیری آن یک فاجعه محسوب می شود و با واکسن از مبتلاشدن جلوگیری می شود.
 
خدمتی تاکید کرد: افراد ۶۰ سال سن به بالا که تاکنون نسبت به تزریق واکسن اقدام نکردند هرچه سریعتر جهت دریافت واکسن به مراکز تعیین شده مراجعه کنند، زیرا ریسک بیماری برای این گروه سنی بسیار خطرناک تر از سایر افراد جامعه است.
 
 تزریق واکسن بهترین راه مقابله با بیماری کروناست

آرام؛ بخشدار پلان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون گفت: شهروندان از فرصت ایجاد شده برای واکسیناسیون استفاده کنند و هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
 
وی افزود: افراد واجد شرایط دریافت واکسن باید هرچه سریعتر به مراکز تعیین شده جهت تزریق واکسن مراجعه کنند و با بهورزان و سایر کادر بهداشت همکاری لازم را داشته باشند.
 
بخشدار پلان تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مانند استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و مسافرت نرفتن در این شرایط بسیار مهم است.

جمعی از روحانیون، معتمدین، اعضا شورا و دهیاران با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت بخش پلان واکسن کرونا را دریافت کردند.
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 456852
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *