۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار مطرح کرد:

تبیین حقیقت عید غدیر عامل وحدت و انسجام مسلمانان/ ۱۳هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین توزیع شد

محمخدعلی پوراحمدیان گفت: غدیر در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از مهمترین وقایع تاریخ محسوب می‌شود.
تبیین حقیقت عید غدیر عامل وحدت و انسجام مسلمانان/ ۱۳هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین توزیع شد
سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت بیان کرد: در این دهه مبارک فاصله بین عید سعید قربان و عید سعید غدیر برنامه‌ها از روز عرفه شروع شد که از آذین‌بندی معابر عمومی، ادارات، منازل و مجتمع‌های مسکونی بود.
 
وی افزود: با توجه به شیوع موج جدید کرونا، اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی با بهره گیری بیشتر از بستر فضای مجازی و شیوه ها و روش های خلاق و نو برای تاثیرگذاری در مخاطبان در حال انجام است.
 
فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه غدیر در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از مهمترین وقایع تاریخ محسوب می‌شود تصریح کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه تبیین درست حقیقت غدیر است که اگر به درستی روی آن کار شود قطعاً برکات زیادی برای مسلمانان خواهد داشت که یکی از آنها وحدت و انسجام امت اسلام است چراکه غدیر وحدت‌آفرین است.
 
وی ادامه داد: در ایام دهه امامت و ولایت و به خصوص روز غدیر تعداد ۱۳هزار پرس غذای گرم، ۵۶هزار قرص نان توسط ۶۲نانوایی سطح شهرستان، توزیع ۱۲هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی و برنامه نورافشانی از مهمتین اقدامات سپاه و بسیج با همکاری گروه های جهادی و خیرین بوده است.
 
 وی گفت: ۱۲هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضد عفونی در سطح روستاها و شهرستان توزیع و در حاشیه شهر ویزیت رایگان برای افراد کم برخوردار انجام شد.
 
پوراحمدیان افزود: این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت عید غدیر خم اجرا شد.
 
وی ادامه داد: در گرامیداشت واقعه غدیر شهرستان چابهار و سپاه پیشتاز بوده است و در سال‌های گذشته اتفاقات خوبی همچون اطعام گسترده نیازمندان و بازسازی واقعه غدیر انجام شده اما امروز به‌ واسطه ویروس کرونا شاهد محدودیت‌هایی هستیم.
 
فرمانده سپاه چابهار گفت: یکی از برنامه‌های مهم در این ایام راه‌اندازی «کاروان شادی عیدانه قربان تا غدیر» است که در این ایام در راستای ایجاد نشاط اجتماعی باقوت انجام شد.
 
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما آگاهی نسل جوان جامعه با فرهنگ و واقعه غدیر است که باید به خوبی آشنا کنیم و برای تحقق این مساله باید همه توان و ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم که یکی از این ابزار مهم زبان هنر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

 
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 456848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *